מלון ברקודה פטאיה

מלון ברקודה פטאיה הוא מקום מפלט מדהים המבטיח שהות בלתי נשכחת בלב פטאיה. מלון זה, המתגאה ביחידות אירוח מסוגננות ויוקרתיות, מהווה גן עדן למטיילים המחפשים נוחות ואלגנטיות במהלך ביקורם. ברגע שהאורחים נכנסים פנימה, הם מתקבלים באווירה של תחכום וחמימות, מה שגורם להם להרגיש כמו בבית.

אחד המאפיינים הבולטים של מלון ברקודה פטאיה הוא המסירות שלו לספק שירותים ושירותים מהשורה הראשונה. עבור מטיילים מודרניים, הזמינות של אינטרנט אלחוטי חינם היא גורם מכריע, והמלון מבטיח שהאורחים יוכלו להישאר מחוברים ללא מאמץ במהלך שהותם. בנוסף, למי שמחפש רגיעה והתחדשות, הספא של המלון מציע מגוון טיפולים שימיסו מתח וישאירו את האורחים תחושת חידוש.

מטיילים בעלי מודעות לבריאות ישמחו למצוא לרשותם חדר כושר מאובזר במלואו. בין אם זה אימון ממריץ או אימון נינוח, מרכז הכושר נותן מענה לכל ההעדפות. עם זאת, היהלום שבכתר של מתקני המלון הוא ללא ספק הבריכה החיצונית הגדולה, שבה האורחים יכולים להתחמם בשמש[1], לטבול מרענן, או פשוט להירגע עם קוקטייל לצד הבריכה.

משתוקקים לעוד הרפתקאות? בקר עכשיו בפריה נקון.

מלון ברקודה פטאיה

מלון ברקודה פטאיה מבית Heeton ממוקם בנוחות, ומספק גישה נוחה לעיר התוססת בנגקוק, במרחק של 1.5 שעות נסיעה בלבד משם. יתרה מכך, מיקומו ליד קניון אווניו לייף סטייל מציע מגוון אפשרויות קניות וסעודה ממש בפתח הדלת. למי שמחפש בריחה מהאי, שיט של 20 דקות בלבד במעבורת לוקח את האורחים אל קו לארן הציורי, הידוע גם כאי האלמוגים, בו מחכים חופים בתוליים ומים צלולים.

החדרים במלון ברקודה פטאיה משקפים את התגלמות הנוחות והיוקרה. חללי פנים מרווחים המעוטרים במצעים ובריהוט משובחים מבטיחים שהות רגועה לכל אורח. על הבידור לא מתפשרים, שכן כל חדר מצויד בטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים. בנוסף, הנוכחות של מיני בר, ​​נעלי בית וקומקום חשמלי מוסיפה לנוחות ולשביעות הרצון של השהייה כאן.

עבור הקלות וההנאה של אורחיהם, המלון מציע סידורים לחקור אטרקציות מקומיות, מה שמבטיח שהנוסעים יפיקו את המרב מחוויית פטאיה שלהם. יתר על כן, אלו המגיעים בטיסה יכולים לנצל את שירותי הסעות בתשלום משדה התעופה, המקלים את הנסיעה משדה התעופה למלון.

כשזה מגיע לסעודה, מלון ברקודה פטאיה מתגאה במסעדה הייחודית s.e.a. כאן, האורחים יכולים לצאת למסע קולינרי המציג את המטבח האסייתי ומגוון מענגים של פירות ים טריים. בין אם זו ארוחת ערב רומנטית או ארוחת צהריים נינוחה עם חברים, המסעדה מתאימה לכל הטעמים והאירועים.

מלון זה הוא פנינה אמיתית בלב פטאיה. עם חדרי האירוח המסוגננים שלו, המתקנים המצוינים והשירותים הגבוהים ביותר, הוא מבטיח שהייה מפנקת לכל אורח. לכן, אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, אל תחפשו רחוק ממלון Baraquda Pattaya – גן עדן שמחכה לחקור.

למשפחות המתכננות את החופשה הבאה שלהן, מלונות מומלצים למשפחות בפוקט מציעים יעד אידיאלי לחופשה בלתי נשכחת.

חלמתם על חופשה בתאילנד טרופית? עיין בבלוג שלנו לקבלת עצות וסודות מומחים שלא תמצא בשום מקום אחר

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן