דה צ'ארם ריזורט פוקט

ממוקם באזור חוף פאטונג התוסס, דה צ'ארם ריזורט פוקט בולט כיעד המציע שילוב חלק של נוחות ונוחות. עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי מקום האירוח, האורחים יכולים להישאר מחוברים תוך שהם נהנים מהשלווה והיוקרה שנופש מספק.

אתר הנופש מציג בריכה חיצונית מזמינה ומרכז כושר חדיש, מה שהופך אותו למושלם עבור נוסעים פנאי ועסקים כאחד. רק 45 דקות נסיעה מנמל התעופה של פוקט, מיקומו האסטרטגי של אתר הנופש נמצא במרחק של 60 מטרים מחוף פאטונג הנודע בפוקט, מה שהופך את הביקורים בחוף לנוחים עבור האורחים.

יתרה מכך, חובבי קניות יכולים ליהנות מטיול לקניון ג'ונגסיילון, שנמצא במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מאתר הנופש. כדי לשפר עוד יותר את הנוחות של האורחים, הנכס מציע שירות הסעות באוטובוס לקניון.

לחוויה אלטרנטיבית, אל תפספסו את מלון ג’יפסי סי וויו קופיפי. יעד סמוך זה מציע אטרקציות וחוויות ייחודיות המוסיפות מימד מרגש לחופשת תאילנד שלכם.

דה צ'ארם ריזורט פוקט כולל חדרים ממוזגים המצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצים בינלאומיים, מיני בר ומטבחון, המאפשרים לאורחים את הנוחות והנוחות של הבית. כל חדר אירוח כולל גם חדר רחצה צמוד עם אמבטיה ומקלחת נפרדות[1], יחד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ליוקרתיות נוספת.

אתר הנופש צ'ארם פוקט

לאורחים יש גם גישה לשירותים כגון דלפק תיור, אחסון מזוודות ושירותי כביסה. חניה חינם זמינה, מה שמוסיף עוד יותר לנוחות לאורחים הנוסעים עם כלי רכב.

מסעדת Allure Kitchen שבאתר מגישה מזנון ארוחת בוקר ונשארת פתוחה עד השעה 23:00, ומציעה תפריטי א-לה-קארט בינלאומיים לארוחות צהריים וערב. בנוסף, האורחים יכולים להתענג על משקאות וחטיפים מענגים ב-Sky Bar בעודם נרגעים על כסאות נוח על שפת הבריכה. טרקלין הלובי באוויר הפתוח מזמין אורחים גם עם בר מצויד במלואו.

הקפד גם לבדוק את קפיצת באנג’י בפוקט. חווית קפיצת בנג'י המרגשת הזו בפוקט היא הרפתקה בלתי נשכחת שאסור למכורים לאדרנלין לפספס.

דה צ'ארם ריזורט פוקט מציעה חבילת נופש מלאה לכל סוגי המטיילים. המתקנים המרשימים שלו, יחד עם מיקומו הנוח, הופכים אותו לבחירה אידיאלית לחופשה בלתי נשכחת בפוקט. הזמן עכשיו כדי להתחיל את ההרפתקה שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן