מלון טאפי לופט צ'אנג מאי

מלון טאפי לופט צ'אנג מאי שוכן בלב התוסס של צ'אנג מאי, במרחק של 400 מטרים בלבד מהמדרחוב המונפש של יום ראשון, ומסתמן כמקום מקלט מודרני למטייל בעל אבחנה. המלון מציע חדרים מעוצבים בטוב טעם וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים.

יחידות האירוח מיועדות לנוחות עם טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני בר[1]. כל חדר מצויד בפינת ישיבה להירגע ולהירגע, כאשר חלק מסוגי החדרים מתהדרים בספה ובנוף ציורי. התרענן בחדר הרחצה הצמוד הכולל מוצרי טיפוח ללא תשלום, נעלי בית ומתקני מקלחת, ונצל את היתרון של קפה ותה ללא תשלום.

מערת ויקינג ממש מעבר לפינה ואם תרצו לחקור אותו, אל תהססו לבקר בבלוגים שלנו. יתר על כן, הצוותים יכולים לסייע לאורחים עם אחסון מזוודות, שירותי כביסה, ולספק מידע על סיורים מקומיים. שירות ניקיון יומי חינם כלול גם כן, המבטיח שהייה חלקה ונעימה לכל האורחים.

מתקני חוץ הם פנינה במלון טאפי לופט צ'אנג מאי. בריכת השחייה החיצונית, מוקפת בפינת ישיבה מוגנת, היא נווה מדבר לאורחים המחפשים רגיעה. בנוסף, גן מספק מפלט שליו בתוך העיר ההומה.

מלון טפי לופט צ'אנג מאי

מיקומו האסטרטגי של המלון מציב אותו במרחק של 300 מטרים בלבד משער Tha Pae ו-400 מטרים ממקדש צ'די לואנג. נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד משם, ושירות הסעות מ/אל נמל התעופה זמין עבור נוחות האורחים.

מבחינת מתקנים, מלון טאפי לופט צ'אנג מאי מציע בגאווה מגוון שירותים מהשורה הראשונה, לרבות חדרי משפחה, חדרים ללא עישון, דלפק קבלה 24 שעות ביממה, שירות חדרים, גינה, מיזוג אוויר, מעלית ותה. מכונת קפה בכל החדרים.

היופי של תאילנד אינו מוגבל לצ'אנג מאי. הרחב את המסע שלך ותחווה את חיי העיר התוססים בבנגקוק. גלה את מלון סשא’ס אונו בנגקוק, תכשיט בלב הבירה.

תכננו עכשיו את החופשה בתאילנד המושלמת עם הבלוגים רבי התובנה שלנו.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן