הגן הטרופי נונג נוק

גלה את הקסם של הגן הטרופי נונג נוק, אחד הגנים הבוטניים הגדולים והכובשים ביותר בדרום מזרח אסיה. גן עטור פרסים זה משתרע על פני 600 דונם מרשים, מזמין אתכם לטבול בעולם של יופי טבעי, מופעי ראווה תרבותיים ואטרקציות מהפנטות.

מחולק לשלושה אזורים נפרדים – גן יפהפה, ממלכת בעלי חיים וצמחים – הגן הטרופי נונג נוץ' מציע שפע של חקר וגילוי. כשאתם משוטטים בשטחים המעוצבים בקפידה, תפגשו במגוון גנים נושאים שמובילים אתכם לפינות שונות של העולם.

מהאזור המיסטי בהשראת סטונהנג' ועד לאלגנטיות של הגנים הצרפתיים והאיטלקיים, כל פינה בגן הטרופי של נונג נוץ' מבטיחה חוויה ייחודית ומהממת מבחינה ויזואלית. אל תחמיצו את גן הממותות, הכולל העתקים בגודל טבעי של היצורים העתיקים הללו, או את גן הפלמינגו החינני, ביתם של הציפורים היפות הללו.

גן טרופי נונג נוק

בנוסף לנופים עוצרי הנשימה, הגן הטרופי נונג נוק מציע מופעי תרבות שובי לב המציגים את המסורות העשירות של תאילנד.

התכוננו להתלהב מריקודים מסורתיים, אומנויות לחימה תאילנדיות[1] וטקסים דתיים המספקים הצצה למורשת התוססת של המדינה. עדים לפילים המפגינים את כישוריהם המדהימים כשהם רוכבים על אופניים ועוסקים בספורט, עדות לאינטליגנציה והזריזות של היצורים המפוארים הללו.

כדי לשפר את הביקור שלך, שקול לצאת לטיול פיל לנקודת מבט ייחודית על הגן או קפצו על אוטובוס טיולים כדי לחקור את השטח הנרחב בקלות. לחוויה שלמה באמת, התפנקו במזנון ארוחת צהריים בינלאומי המעורר את בלוטות הטעם שלכם עם מגוון רחב של טעמים.

מחפש עוד פעילויות מרגשות להוסיף למסלול הטיול שלך בתאילנד? עיין בפוסט בבלוג שלנו בנושא קפיצת באנג’י בקוסמוי, שם תוכל לחוות את פרץ האדרנלין של זינוק מגובה רב.

אבל פלאי תאילנד לא נגמרים שם. צאו לאי הציורי קופנגן ולחקור את החופים המדהימים שלו. פוסט הבלוג שלנו בנושא חופים בקופנגן ידריך אתכם אל החופים האידיליים ביותר שישאירו אתכם מרותקים.

חשפו את הקסם של הגן הטרופי נונג נוץ' ותנו לו להיות רק ההתחלה של הרפתקת תאילנד שלכם. הישאר מעודכן לעוד סיפורי טיולים שובי לב ומדריכי יעד בבלוג שלנו. הצטרפו אלינו כשאנו חוקרים את היופי וההתרגשות שמחכים בדרום מזרח אסיה!

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן