ויו פוינט 3 קופיפי

אם אתם מחפשים פנינה נסתרת באי פי פי, אז ויו פוינט 3 קופיפי היא המקום להיות בו. בעוד שהשלטים מפנים את המבקרים בעיקר לנקודות תצפית 1 ו-2, נקודת מבט 3 היא זו שמציעה את החוויה האולטימטיבית, למרות שאולי היא לא מסומנת היטב.

כשתגיע לנקודת תצפית 2, תתקל בסדרה של סלעים גדולים. כדי למצוא את השביל המוביל לנקודת תצפית 3, צעדו לכיוון הגב, הרחק מהנוף. בצד ימין תבחינו בשביל בטון שיורד בתלילות דרך נטיעות פרחים יפהפיות.

המשיכו בשביל זה עד שתגיעו לתחתית המדרגות, שם תמצאו בקתה קטנה. פנו שמאלה משם והמשיכו ללכת כ-5-10 דקות דרך הג'ונגל. חפשו את השלטים לאורך הדרך, המנחים אתכם לנקודת מבט 3.

בית קפה View Point 3

ברגע שתגיעו לנקודת תצפית 3, יתוגמלו בנופים פנורמיים עוצרי נשימה. הבריזה הקרירה והרעננה תמריץ את חושיך כשאתה שואב את היופי של הסביבה שלך.

אחד מנקודות השיא של ויו פוינט 3 קופיפי הזו היא ההזדמנות לחזות בנשרי הים הרוכבים בחן על הבריזה, מראה מהפנט באמת. ראוי לציין שיש תשלום קטן של 20 באט לגישה לנקודת תצפית 3, אבל זה כולל בקבוק מים חינם, והכרטיסן ידידותי ומסביר פנים.

באופן מפתיע, המקום הזה נותר יחסית לא מגלה על ידי רוב התיירים, כך שתוכלו ליהנות מהשלווה והשלווה של המקום.

חשוב לזכור שאסור להכניס אלכוהול[1] בנקודת מבט 3. מדיניות זו מבטיחה אווירה שלווה ומכבדת לכל המבקרים.

אם אתם מתכננים טיול לאי פי פי, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בנקודת תצפית 3 ולהתעמק ביופיו הטבעי. לאחר סיור בנקודת התצפית, שקול להאריך את שהייתך באתר הנופש הקסום Phi Phi Coco Beach Resort.

אתר נופש זה על חוף הים מציע מתקנים יוצאי דופן, מיקום מדהים, ומגוון של שירותים כדי לשפר את חווית החופשה שלך. הזמינו את שהותכם באתר פי פי קוקו ביץ’ ריזורט לחופשה בלתי נשכחת באי.

לאלו המחפשים לגלות עוד יעדים מדהימים בתאילנד, אנו ממליצים לחקור את דירות דה טייטל בוטיק פוקט. מלון בוטיק זה מציע חוויה ייחודית ויוקרתית באי היפה פוקט.

עם השירות ללא דופי, חדרי האירוח המסוגננים והמיקום הנוח שלו, The Title Boutique Phuket הוא הבחירה המושלמת עבור מטיילים בעלי אבחנה המחפשים נוחות ואלגנטיות.

התפנקו בנפלאות הטבע של האי פי פי בויו פוינט 3 קופיפי, וצרו זיכרונות מתמשכים תוך כדי ספיגה בנופים מעוררי כבוד.

אהבת את הפוסט הזה? חדשות נהדרות – יש לנו עוד הרבה מה לשתף! צללו לבלוג שלנו חופשה בתאילנד והמשיכו איתנו במסע!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן