הדולפינריום של פטאיה

אם אתה מתכנן לבקר בפטאיה, אטרקציה שאתה לא תרצה לפספס היא הדולפינריום של פטאיה. המקום, שנפתח בשנת 2011, הפך מהר למוקד תיירותי נחשב בתאילנד. Dolphinarium Pattaya מציע לצופיו את אחד ממופעי הדולפינים הטובים ביותר במזרח אסיה, הכולל להטוטים מרהיבים, תרגילי אקרובטיקה, אימפרוביזציות ועוד שלל משחקים משעשעים עם החיות החמודות שכולם אוהבים.

מה הדולפינריום של פטאיה מציע?

הדולפינריום של פטאיה הוא ריזורט לדולפינים (ואריות ים) המכיל מספר בריכות שחייה ואולם צפייה גדול. המקום שומר על סטנדרטים בינלאומיים מבחינת הטיפול בבעלי החיים, תנאי המחייה ואנשי המקצוע שעובדים בו. הוא אף חבר באיגוד הדולפינריומים העולמי. הצוות שעובד ומנהל את המקום מורכב בעיקר ממאמנים ומדריכים אירופאים שהובאו למקום באופן מיוחד.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על מלונות בתאילנד בבלוג שלנו.

דולפינריום

מופעי הדולפינים

ההופעות כאן הן הכוכבות הגדולות של המקום. הדולפינים[1] פיל, ג'ורג', ראדוגה, זאוס, אנטי, טומי וברצלונה מציגים מופעים מרהיבים הכוללים ג'אגלינג, תרגילי אקרובטיקה, אלתורים ומשחקים משעשעים. כל דולפין מציג את אישיותו הייחודית, ויש ביניהם ספורטאים, אמנים, שחקנים ובדרנים. אל הדולפינים מצטרפות עוד חיות חמודות וחברותיות לא פחות – זוג אוהב של אריות ים חביבים, בשם לילו וסטיץ'.

שחייה עם הדולפינים

אטרקציה נוספת שקיימת ב- היא שחייה עם הדולפינים. השהייה בבריכה היא קצרה ומוגבלת ל-10 דקות, בהן תוכלו להיכנס למים הקרירים ולהיות קרובים במיוחד לחיות החמודות, ללטף, לשחק ולחבק אותם. שחייה עם דולפינים מיוחסות סגולות ריפוי נפשי וגופני. זאת נחשבת פעילות טובה לטיפול בקשיי התנהגות אצל ילדים, הפרעות מוטוריות, שיפור ביטחון עצמי והפחתת חרדות.

זמני פעילות ומחירים

הדולפינריום של פטאיה פתוח בכל ימות השבוע מלבד בימי רביעי, בשעות 9:00-18:00. מופעים נערכים מספר פעמים ביום, בשעות 10:00, 13:00, 16:00. המופעים נמשכים כ-50 דקות וכדאי להגיע לפחות חצי שעה לפני. מחירי הכרטיסים למופעים תלויים במושב שתבחרו באולם (עד כמה הוא קרוב לבריכה), יש מושב VIP, מושב דלוקס ומושב רגיל. המחירים נעים בין 600-1100 באט למבוגר ו-400-700 לילדים בגובה של 80-120 ס"מ. הכניסה למופעים לילדים בגובה נמוך מ-80 ס"מ היא בחינם.
דולפינריום פטאיה

אטרקציה של שחייה עם דולפינים היא בעלות של 3500 באט. צילומים עם בעלי החיים יעלו לכם כ-400 באט. בנוסף, ניתן לערוך במקום מסיבות וימי הולדת, העלות היא של 11,500 באט. כמו כן, למתמידים המקום מציע קורסים שונים של אילוף וטיפול, המחירים מתחילים מ-7,000 באט.

בסה"כ, הדולפינריום של פטאיהa הוא מקום מצוין לבילוי משפחתי. המקום מציע חוויה מרהיבה ומהנה לכל המשפחה, והוא מציע חוויה שלא תשכחו.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על מעוף הגיבון בבלוג שלנו. זהו מקום מדהים שאתה לא תרצה לפספס!

האם אתה משתוקק להרפתקה? גלה פעילויות מרגשות, נופים עוצרי נשימה וחוויות מרגשות באמצעות המדריך של הבלוג שלנו לחופשה בתאילנד.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן