ספארי הלילה של צ'אנג מאי

אם אתה מתכנן לבקר בצ'אנג מאי, אטרקציה שאתה לא תרצה לפספס היא ספארי הלילה של צ'אנג מאי. המקום, שנפתח בשנת 2006, הפך מהר למוקד תיירותי נחשב בתאילנד. ספארי הלילה של צ'אנג מאי מציע לצופיו חוויה מרגשת במיוחד, המאפשרת למבקרים הצצה ייחודית ונדירה לעולמם של בעלי החיים לאחר שקיעת השמש.

מה ספארי הלילה של צ'אנג מאימציע?

ספארי הלילה של צ'אנג מאי הוא פארק לחיות המכיל מספר מסלולים שונים של בעלי חיים ומציע למבקרים חוויה מרתקת. הפארק משתרע על שטח של למעלה מ-130 דונם המנסה לדמות את אזור המחיה הטבעי של בעלי החיים ולשלב את מסלול המבקרים מבלי להפריע לאורח חייהם. במתחם נמצאים למעלה מ-1,800 מינים שונים של בעלי חיים.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על מיני סיאם בבלוג שלנו.

Chiang Mai Night Safari

מסלולים ב-ספארי הלילה של צ'אנג מאי

במהלך סיור הלילה בצ'אנג מאי, תבקרו בשלושה אזורי בעלי חיים שונים. המסלולים מציעים למבקרים חוויה מרתקת של קרבה לבעלי החיים במהלך פעילותם הלילית.

אזור הטורפים מציע נסיעה של חצי שעה בקרונות פתוחים לתוך עובי הג'ונגל האפל, שם ניתן להבחין בבעלי חיים במהלך פעילותם הלילית – אריות[1], דובים ונמרים, ומה שמפריד ביניכם הוא תעלה עמוקה.

אזור הסוואנה מציע נסיעה בקרונות, אך לפני העלייה למטוס ניתן לרכוש סלי מזון איתם ניתן להאכיל את החיות. חשוב להחזיק את הסל בחוזקה, במיוחד ליד היענים השובב.

אזור היגוארים מציע מסלול רגלי מעגלי וקליל המתאים במיוחד למשפחות עם קטנטנים ועובר בסמוך לאגם ברבורים קסום וכלובי חיות – נמרים, קופים ועוד.

זמני פתיחה ומחירים

פתוח בכל יום בשעות 22:00-11:00. מחירים – עבור מסלולי היום והלילה: 800 באט למבוגר | 400 באט לילד. קיים מסלול מוזל הכולל רק את שביל היגוארים במחיר של 100 באט למבוגר ו-50 לילד.
Night Safari

בנוסף למסלולים אלה במקום יש בשעות הלילה מופעי מזרקות אור-קוליים, הופעות של רקדנים ועוד.

בסה"כ, הוא מקום מצוין לבילוי משפחתי. המקום מציע חוויה מרהיבה ומהנה לכל המשפחה, והוא מציע חוויה שלא תשכחו.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על אנאנטרה צ'יאנג מאי ריזורט בבלוג שלנו. זהו מקום מדהים שאתה לא תרצה לפספס!

חולמים על חופים חוליים ומי טורקיז? תן לבלוג שלנו להיות החלון שלך לגן עדן כאשר אנו חושפים את יעדי החוף הטובים ביותר לחופשה בתאילנד שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן