העץ הגבוה ביותר בקופנגן

עץ יאנג נא המלכותי: ציון דרך טבעי

חוו את לב היופי הטבעי של תאילנד דרך מסע שיוביל אתכם אל אחד מציוני הדרך הטבעיים המפורסמים ביותר של האי, העץ הגבוה ביותר בקופנגן, עץ Yang Na.

עץ היאנג נה: Dipterocarpus Alatus

עץ Yang Na, המכונה "Dipterocarpus Alatus", המכונה "Dipterocarpus Alatus", הוא מחזה שניתן לראות. נפוץ בתאילנד, קמבודיה, לאוס וויאטנם, העץ יכול להגיע עד 50 מטרים בסביבתו הטבעית.

תכנון הביקור שלך בעץ המפואר הזה יכול להיות קל יותר עם שהות ב"בלו אושן סוויט", המציע נוחות ואווירה נוחה, המעצימים את ההרפתקה הטבעית שלך.

סמל של מזל ויראת כבוד

עץ היאנג נה בסיפור שלנו, במיוחד, זכה לתשומת לב רבה מהקהילה המקומית. שמו נובע מהמוהל או השרף שניתן לאסוף ממנו, ששימש לקציר גומי. ובכל זאת, עץ זה הושאר לגדול באופן טבעי על ידי הקהילה, והגיע לגובהו המרשים.

סרטים ופרחים צבעוניים[1] מעטרים את בסיס העץ, ומסמלים מזל בתרבות התאילנדית. יראת כבוד כזו מעידה על כך שהעץ מוגן מפני פגיעה.

העץ הגבוה ביותר בקופנהגן

סיפורים ואמונות סביב עץ היאנג נה

ישנה אמונה עמוקה בתרבות התאילנדית כי לעצים מסוימים יש רוחות. דוגמה לכך היא עץ יאנג 'לונג בו' הממוקם בווק טום. האגדה מספרת שרוחו של לונג בו ייעצה לבעל הקרקע שעליה עמד לא למכור את הנכס. האדמה נשארה בתוך אותה משפחה מאז, עם לונג בו עומד על המשמר.

סנטימנטים דומים עשויים גם להקיף את עץ היאנג נה. חבר תאילנדי מקומי שיתף לאחרונה שזהו העץ הגבוה ביותר בקופנגן, המדורג בין העצים הגבוהים ביותר בכל תאילנד!

לסיום ההרפתקה שלך, שקול שהייה ב"דה רויאל פרדייז הוטל אנד ספא", המיקום המושלם להירגע ולהרהר בנפלאות הטבע שחווית.

מיקום וביקור

עץ Yang Na המלכותי ממוקם קרוב למקדש וואט פו בבאן טאי, מה שהופך אותו לנגיש בקלות למבקרים. קומתו המרשימה ומשמעותה התרבותית העמוקה הופכים אותה ליעד שאי אפשר לפספס עבור כל מי שחוקר את היופי הטבעי של תאילנד. תכננו את הביקור שלכם ותחוו את הנוכחות מעוררת ההשתאות של עץ Yang Na היום, העץ הגבוה ביותר בקופנגן

"החופשה שלך בתאילנד" ראויה להיות יוצאת דופן. קבל גישה לעצות הנסיעות הטובות ביותר בבלוג שלנו. לתכנן טוב יותר, לנסוע בצורה חכמה יותר, וליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן