זזז הוסטל @ דון מואנג איירפורט בנגקוק

מלון זזז הוסטל @ דון מואנג איירפורט בנגקוק הוא מלון מודרני וצבעוני הממוקם ליד שדה התעופה Don Mueang, המציע אירוח משותף או פרטי.

המיקום

מלון זזז הוסטל @ דון מואנג איירפורט בנגקוק" ממוקם במרחק 5 ק"מ מרובינסון לייףסטייל ו-9 ק"מ ממוזיאון MOCA לאמנות מודרנית. מרחק דומה מהמלון נמצאת אזור התרבות והספורט Muang Thong Thai Impact. אם אתם רוצים לצפות במשחק כדורגל, תוכלו לנסוע לאצטדיון הכדורגל

Lumpini, שנמצא במרחק של 11 ק"מ. מרחק של 13 ק"מ מהמלון נמצא מרכז הקניות Central Plaza Ladeprao, ובמרחק דומה תמצאו גם את Central Festival Eastville. שוק הסוף שבוע של צ'אטוצ'אק ממוקם במרחק של 15 ק"מ, בעוד שארמון דוסיט נמצא במרחק של 20 ק"מ. מרחק של 26 ק"מ מהמלון נמצא מרכז הקניות Siam Pragun והמקום הגדול נמצא במרחק של 32 ק"מ.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את חופשה בקו סאמט. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

Zazz Hostel @ Don Mueang Airport בנגקוק

המתקנים

באכסניית Zazz Hostel Don Mueang Airport Bangkok בחרו בין לינה באזורים משותפים פרטיים. מי שבילו בחדרים משותפים תקבל מיטה בחדר מעורב עם 10 מיטות וגם נשים יוכלו לבחור בין היחידים, עם 6 מיטות. החדרים המשותפים מודרניים ומציעים מיזוג אוויר, מיטה עם מצעים[1], וילון לפרטיות, מנורת לילה וגישה לחדר האמבטיה של השותפים.

בחדרים הפרטיים, תמצאו מיזוג אוויר, אזור ישיבה, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, קומקום חשמלי, מיקרוגל ושירותים פרטיים עם מוצרי טיפוח בחינם. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת או מרפסת משותפת. אינטרנט אלחוטי חינם זמין לכל האורחים בכל סוגי החדרים.

המקום מתאים גם למשפחות. ישנם חדרים שמתאימים לבילוי עם ילדים וגם אזור משחקים פנימי ואזור משחקים חיצוני. ניתן גם להשאיל ספרים וסרטים לילדים.

בכל בוקר המלון מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית לאורחים. ליד המקום נמצא מסעדה שמגישה אוכל תאילנדי, מסעדה נוספת שמגישה אוכל מסורתי וגם בית סטייק שמגיש בשרים. בנוסף, יש קפה במרחק דקת הליכה.

מלון זזז הוסטל @ דון מואנג איירפורט בנגקוק מציע גם ספא שמציע מגוון מסאג'ים, טיפוחים קוסמטיים שונים, מניקור, פדיקור ועיצוב שיער. הקבלה במלון ZZZ Hostel זמינה לכם 24 שעות ביממה ובמקום הם מציעים שירותי החלפת מטבע, אחסון מזוודות והזמנת כרטיסים ושאטלים.

 

הוסטל Zazz

המלון נמצא ליד שדה התעופה Don Mueang, במרחק של 8 דקות נסיעה. אם אתם מגיעים משדה התעופה Suvarnabhumi תצטרכו לנסוע 30 ק"מ.

סיכום

מלון זזז הוסטל @ דון מואנג איירפורט בנגקוק הוא מלון מודרני וצבעוני הממוקם ליד שדה התעופה Don Mueang, המציע אירוח משותף או פרטי. המלון מציע שירותים מגוונים ומתקנים מודרניים, כולל אינטרנט אלחוטי חינם, אזור משחקים פנימי וחיצוני, ואפשרות להשאלת ספרים וסרטים לילדים.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את המדריך לטיפוס צוקים בתאילנד. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

אם אתה רוצה עוד גישושים לחופשה בתאילנד שלך. בדוק את הבלוגים המקיפים שלנו באתר שלנו.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן