מלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי

צ'יאנג מאי, העיר הקסומה בצפון תאילנד, מציעה שילוב ייחודי של מורשת ויוקרה. אם אתם מחפשים את השילוב המושלם של רגיעה וטבילה תרבותית, הנה הבחירות המובילות שלנו עבור מלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי, שכל אחד מהם מציע חווית יוקרה ייחודית.

1. מלון Dusit D2 Chiang Mai

ממוקם באופן אידיאלי ליד שוק הלילה ההומה של צ'יאנג מאי, מלון דוסיט D2 צ'יאנג מאי הוא הבסיס המושלם עבור אלה הלהוטים לחקור את חיי הלילה המקומיים התוססים ואת סצנת הקניות.

למרות מיקומו המרכזי, המלון מספק מפלט שקט מהמולת העיר. זהו חלל מסוגנן ועכשווי שאינו מתפשר על נוחות.

עם מתקני היי-טק, חדרים מרווחים, ספא מפואר ומסעדה מענגת המציעה מגוון מנות בינלאומיות ותאילנדיות, זהו נווה מדבר של יוקרה בלב העיר. המחירים נעים בין 175 ש"ח ל-411 ש"ח ללילה, המספקים נוחות ברמה גבוהה במגוון תקציבים.

2. אתר הנופש Anantara Chiang Mai

אתר הנופש Anantara Chiang Mai מציע סביבה שלווה על שפת הנהר עם גישה נוחה לנקודות החובה של העיר. זה קרוב לנהר וגם לשוק הלילה המפורסם, מושלם לטיולים נינוחים ולהרפתקאות קולינריות מקומיות.
צ'אנג מאי

כל חדר מספק נוף פנורמי של הנהר, מתקנים מודרניים[1], ואווירה שלווה, המבטיחים שהות נינוחה. הספא של המלון מציע מגוון רחב של טיפולים בהשראת טקסי בריאות עתיקים.

יש גם בריכה על שפת הנהר להירגע אחרי יום של סיורים, והמסעדות של אתר הנופש מציעות הכל ממטבח תאילנדי ועד מנות גורמה בינלאומיות.

 

3. מלון הסוויטות היוקרתי Akira Manor Chiang Mai Suites

מלון אקירה מנור צ'יאנג מאי סוויטס, קרוב למוזיאון של חרקי העולם ונפלאות הטבע, הוא מקום מפלט לחובבי תרבות. המלון הוא שילוב של ארכיטקטורה בהשראת לאנה וסגנון עכשווי, המספק סביבה ייחודית באמת.

החדרים והסוויטות שלו מציעים נופים מדהימים של העיר, ריהוט מפואר ומתקנים מודרניים לשהייה נוחה. מתקני הבריאות כוללים ספא מהשורה הראשונה, מרכז כושר מאובזר ובריכה חיצונית מזמינה. המחירים נעים בין 312 ש"ח ל-915 ש"ח ללילה.

מחפש הרפתקאות?

אם אתה אוהב לערבב יוקרה ואדרנלין בנסיעות שלך, עיין בפוסט בבלוג שלנו על קפיצת בנג'י בפוקט. זו יכולה להיות ההרפתקה המרגשת הבאה שלך בתאילנד!
מלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי

4. מלון בוטיק וספא Ping Nakara Chiang Mai

מלון וספא Ping Nakara Chiang Mai Boutique ממוקם במרחק של 0.5 ק"מ בלבד מגשר הברזל, ומציע גישה נוחה לאטרקציות של העיר.

מלון בוטיק זה משדר קסם קולוניאלי, וההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בעיצובו, מהלובי המפואר ועד לחדריו המרוהטים באלגנטיות. המלון מתהדר גם בספא בעל דירוג גבוה, בריכה חיצונית ומסעדת גורמה המגישה מאכלים מהמטבח התאילנדי והבינלאומי.

5. מלון סיריפאנה וילה, צ'אנג מאי

אתר הנופש סיריפאנה וילה מוקף בנופים שופעים וממוקם במרחק של 1.5 ק"מ בלבד משוק נונג הוי, ומציע מפלט שליו בצ'אנג מאי.

אתר הנופש כולל וילות עם בריכות פרטיות וסוויטות מרווחות, שנועדו לספק את מירב הרוגע והנוחות. האורחים יכולים ליהנות ממטבח צפון תאילנדי אותנטי במסעדת אתר הנופש, להתחדש בספא הבריאות, או לחקור את הגנים היפים.

אתה יכול גם לבקר בבלוג שלנו על המומלץמלונות מומלצים בפוקט עם ילדים

מלונות 5 כוכבים

6. לה מרידיאן צ'יאנג מאי

שהייה ב-Le Meridien Chiang Mai מבטיחה שילוב של תחכום קלאסי ויוקרה מודרנית. ממוקם במרכז העיר, המלון מספק גישה קלה לאטרקציות מקומיות, שווקים ומסעדות.

החדרים המפוארים שלו מציעים נוף מדהים לעיר ולהרים, יחד עם מתקנים חדישים. המלון כולל גם בריכה חיצונית בסגנון לגונה, מרכז כושר הפתוח 24 שעות ביממה, ומספר אפשרויות לסעודה המגישות טעמים בינלאומיים ומקומיים.

אנו מקווים שתיהנו מהשהייה המפוארת שלכם במלונות 5 כוכבים בצ'אנג מאי. לעוד תובנות והמלצות לטיולים, אל תפספסו את הפוסט שלנו בנושא הדולפינריום של פטאיה – זו חוויה שהמשפחה שלכם תאהב!

מרגישים את גירוד הנסיעה? סיפקנו אותך בפוסטים מרגשים נוספים בבלוג על חופשה בתאילנד. צלול פנימה עכשיו ותן להרפתקה שלך להמשיך!"

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן