חופשה בקו מונורק

חופשה בקו מונורק היא חוויה מיוחדת שמתרחשת באי הפרטי קו מונארך, שנמצא בתאילנד. האי הקטן והיפהפה מציע אווירה קסומה ונפלאה שמשאירה חותם בלבם של כל המבקרים בו.

חופשה בקו מונורק

כדי להגיע לקו המונארך, עליכם לנסוע במשך שלוש שעות מהעיר הבירה בנגקוק, ואז לשטוף במשך שלושת רבעי השעה על סירה פרטית עד שתגיעו למקום הנופש המקסים.

המלון

יש רק מלון אחד בקו המונארך – מלון אורח חיים אפיקורי בדירוג של שלושה כוכבים, השייך לשרשרת המלונות המפוארת רוֹדֵף תַעֲנוּגוֹת. כדי להגיע לאי, עליכם לבצע הזמנה מראש במלון זה, כך שכדאי לעשות זאת כמה שיותר מוקדם.

חופשה על קו המונרך

מה לעשות בחופשה בקו מונורק?

כצפוי, סביר להניח שרוב זמנך באי היפה תבלה על החוף, בין אם זה שחייה או שחייה, שינה מתחת לעץ רענן או התבוננות במהות החיים. בשאר הזמן תוכלו ליהנות מפעילויות שונות כמו מסלולי הליכה נעימים ברחבי היער, ספורט ימי המוצע בחינם לאורחי המלון, טיול דיג[1] או עיסוי מפנק.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את חופשה בקו סאמט. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

מה אפשר לאכול בקו המונארך?

מסעדת המלון נחשבת למסעדה מצוינת ומפוארת, המגישה מנות תאילנדיות מסורתיות שיהיו לחפץ לכל מי שאוהב אוכל ימי, אוכל חריף ותיבול חזק של עשב לימון וזנגביל. בנוסף למנות אלה, מטבח המסעדה מגיש גם מנות אירופאיות ובינלאומיות, כך שגם מי שהוא אוכל רעב יכול למצוא בקלות מנה מעולה.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את המדריך לטיפוס צוקים בתאילנד. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

חופשה בתאילנד מבטיחה מפגשים תרבותיים עשירים. טבלו את עצמכם במקדשים עתיקים, בשווקים שוקקים וטקסים מסורתיים כשהבלוג שלנו חושף את המהות האמיתית של יעד שובה לב זה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן