טיסות לקראבי וריילי ביץ'

צאו להרפתקה התאילנדית שלכם עם טיסות לקראבי וריילי ביץ'

תאילנד, הידועה בתרבות העשירה ובנופיה הציוריים, פותחת את זרועותיה למטיילים עולמיים. המטרופולין ההומה של בנגקוק משמש כשער הכניסה העיקרי של המדינה, ופועל כמרכז פעילות וככור היתוך של חוויות. בעוד שחלקם נהנים מהעיר התוססת, אחרים יוצאים במהירות למחוזות השלווים של האומה. מקלט אחד כזה הוא קראבי, פיסת גן עדן הנגישה בקלות באמצעות מספר טיסות מבנגקוק.

ההמולה של בנגקוק אל חופי קראבי השלווים

בנגקוק, פעימות הלב של תאילנד, נותנת מענה לקבוצה מגוונת של מטיילים. חלקם בוחרים לבלות בעיר מספר ימים או אפילו שבועות, ולספוג את התרבות והאנרגיה התוססת שלה. אחרים, בלוח זמנים צפוף יותר או מחפשים מפלט שליו, מוצאים נחמה באזורים פחות עירוניים.

לא משנה היכן אתה נופל על הספקטרום, הנוחות של טיסות לקראבי וריילי ביץ' מנמל התעופה של בנגקוק הופכת את חקר היעד השלו הזה לבחירה קלה.

מתכננים לספוג עוד מהקסם הייחודי של תאילנד? למה לא להישאר בהייד פארק צ’אנג מאי יוצא הדופן? שוכן בעיר הקסומה צ'אנג מאי, הוא מציע את הרקע המושלם לחוויה תאילנדית בלתי נשכחת.

טיסות לקראבי וריילי ביץ'

נמל התעופה של קראבי: פורטל צומח לגן העדן

נמל התעופה של קראבי, שהוקם בשנת 2000, התרחב משמעותית עם השנים. כעת הוא מאפשר שפע של טיסות פנים ובינלאומיות, מה שהופך אותו לנקודת כניסה עיקרית למבקרים להוטים לחקור את החופים השלווים והנופים השופעים של קראבי.

שפע של אפשרויות חברת תעופה: מקל על המסע שלך

מספר חברות תעופה, כולל תאי איירווייס ואייר אסיה, מספקות טיסות תכופות מבנגקוק לקראבי. עם תאי איירווייס שמציעה עד חמש טיסות ביום, לא חסרות אפשרויות למטיילים המעוניינים לחקור את היופי השליו של קראבי. בהתחשב בפופולריות שלהן, טיסות אלו יכולות להתמלא במהירות, מה שמדגיש את הצורך בהזמנות מתקדמות.

בנוסף, בהתחשב במגוון חברות התעופה, חשוב לערוך סקר שוק. זה מבטיח שאתה מודע היטב לכל האפשרויות הזמינות ועוזר לך להשיג את העסקאות הטובות ביותר.

מסלול חלופי: דרך היופי של פוקט

במקרים מסוימים, טיסה מבנגקוק לפוקט יכולה להיות חסכונית יותר מטיסה ישירה לקראבי. מנמל התעופה של פוקט, נסיעה של שעתיים במונית[1] בעלות של כ-3,000 באט מסיעה אותך לאונאנג. מוניות זמינות בנמל התעופה עבור העברות חלקות.

לחלופין, אוטובוסים פועלים גם מתחנת האוטובוסים של פוקט לקראבי ולאחר מכן לאונאנג. אוטובוסים אלו מתוכננים בצורה נוחה בהתאם לזמני הטיסה, וניתן לרכוש כרטיסים באולם ההגעה בשדה התעופה.
רבי וריילי ביץ'

אם פוקט מהווה חלק ממסלול הטיול שלך, שקול לשפר את השהות שלך עם ביקור במלון דה בלנקט פוקט היוקרתי. ממוקם בלב פוקט, הוא מבטיח שירות שאין שני לו ונסיגה בלתי נשכחת באי.

המסע שלך לקראבי מחכה: טיסות לקראבי וריילי ביץ'

בין אם ההמולה של בנגקוק או החופים השלווים של קראבי קוראים לך, שילוב החוויות הייחודי של תאילנד נותן מענה לכל סוג של מטייל. עם אפשרויות טיסה ותחבורה נוחות זמינות, ניווט במדינה היפה הזו הוא משב רוח. ארזו את המזוודות וצאו להרפתקה תאילנדית בלתי נשכחת היום!

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן