מלון דה בלנקט פוקט

מלון דה בלנקט פוקט מציע אירוח יוצא דופן ברמת 4 כוכבים בלב פוקט טאון. עם מיקומו הנוח ומגוון השירותים שלו, מלון זה מספק שהות נוחה ובלתי נשכחת למטיילים החוקרים את העיר התוססת.

מלון שְׂמִיכָה ממוקם בנוחות במרחק של 1.4 ק"מ בלבד ממוזיאון תאי הואה ובמרחק של 1.5 ק"מ מבית צ'ינפראצ'ה , ומהווה נקודת מוצא מצוינת עבור אלו המעוניינים לחקור את התרבות וההיסטוריה המקומית. המלון כולל חדרי משפחה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אורחים המטיילים עם יקיריהם.

כל חדר במלון דה בלנקט פוקט מצויד במתקנים חיוניים לשהייה מרגיעה. ממיזוג אוויר ופינת ישיבה ועד לטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים, לאורחים יש את כל מה שהם צריכים לשהייה נוחה ומהנה. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער, המספקים את כל הנוחות של הבית.

מלון דה בלנקט פוקט מציע ארוחת בוקר יומית עם אפשרויות קונטיננטליות, אמריקאיות ואסיאתיות, מה שמבטיח שהאורחים יתחילו את יומם עם ארוחה משביעה לפני שהם חוקרים את האטרקציות של העיר.

לאלו המחפשים רגיעה והתחדשות, המלון כולל ספא[1] ומרכז בריאות, המציע מגוון טיפולים ושירותים לפינוק האורחים.

מלון Blanket Phuket

פוקט טאון היא יעד שוקק חיים עם שילוב של אטרקציות תרבותיות, שווקים תוססים ואפשרויות אוכל מענגות. מחקור אתרים היסטוריים ועד להתנסות במעדנים המקומיים, יש משהו לכל מטייל ליהנות.

כדי לתכנן את הטיול שלך לפוקט ולגלות את המבצעים הטובים ביותר, הקפד לבקר בבלוג שלנו ולחקור את מחיר טיול לתאילנד המרגש. הבלוג שלנו מספק תובנות חשובות, טיפים לטיולים ואפשרויות ידידותיות לתקציב כדי להפוך את הטיול שלך לתאילנד לבלתי נשכח באמת.

ככל שהמסע שלכם במלון דה בלנקט פוקט ממשיך, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בהדולפינריום של פטאיה הכובש. התנסו בעולמם הקסום של הדולפינים, צפו באינטליגנציה ובשובבות שלהם, ולמדו על מאמצי השימור שלהם. בקר בבלוג שלנו חופשה בתאילנד כדי ללמוד עוד על החוויה המדהימה הזו ולתכנן את הביקור שלך בעולם הדולפינים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן