מזג האוויר בפוקט – עונות השנה 2023

לפוקט יש אקלים טרופי והוא חם יחסית כל השנה, וכמו ברוב תאילנד ישנה עונה גשומה עקב המונסון הדרום מערבי. לאורך כל השנה, הטמפרטורות נעות בין 25°C ל-34°C בעוד אפריל – מאי הם החודשים החמים ביותר וינואר הוא הקר ביותר. המונסון הטרופי מחלק את מזג האוויר בפוקט לשתי עונות נפרדות, העונה היבשה והעונה הגשומה.

מזג האוויר של פוקט לפי עונות השנה

דצמבר – מרץ – העונה היבשה

העונה היבשה בפוקט מתחילה בדצמבר עם שמיים כחולים יפים וטמפרטורות של 24°C – 32°C עם לחות נמוכה ביותר. ייתכנו כמה ממטרים בדצמבר שיכולים להיות עזים, אבל ינואר יגיע עם מזג אוויר כמעט "מושלם". אין כמעט גשמים וים רגוע עם טמפרטורות מים של 28 מעלות צלזיוס מה שאומר שזה זמן טוב ל חופשה בתאילנד.

How to Burn Fat Without Losing Muscle, According to Keto Bodybuilder the rock steroid cycle tip: bodybuilder cheesecake – the recipe

 

מזג האוויר בפברואר כמעט זהה לינואר עם אוויר מעט חם ויבש יותר. דצמבר עד פברואר נחשבים לחודשים הטובים ביותר לראות את האטרקציות בפוקט, כאשר האקלים במיטבו עם רוחות עדינות, ים רגוע ושמים כחולים צלולים. זו גם התקופה הכי מגניבה בשנה. מרץ מביא מזג אוויר חם יותר, טמפרטורת ים של 29 מעלות צלזיוס ומועדף על שחיינים וחובבי ספורט מים ופעילויות אחרות.

מזג האוויר בפוקט

חודשי אפריל ומאי

חודשי אפריל ומאי הם התקופה החמה ביותר בשנה והם התקופה שלפני עונת הגשמים. זה גם הזמן בו חוגגים  את פסטיבל Songkran המפורסם שבו, בהיותם כל כך חמים, השלכת מים זה על זה הפכה לחלק מהחגיגות השנתיות. המוני אנשים יזרקו דליי מים או ישתמשו באקדחי מים על כל מי שנראה לעין, אז אם אתם בתאילנד בזמן הזה, התכוננו להרטב!

הטמפרטורות באפריל ומאי יכולות להגיע לשיאים של 36 מעלות צלזיוס והלחות גבוהה בשלב זה. מדי פעם יש ממטרים קצרים ורעמים שיכולים להביא קצת הקלה נחוצה מהחום. אם אתה שוהה באחד מ-10 מלונות היוקרה בפוקט המובילים, אתה לא צריך לדאוג כי הם תמיד דואגים לספק את השירותים הטובים ביותר לאורחים שלהם ולשמור עליהם רעננים.

יוני – אוקטובר – העונה הגשומה

העונה הגשומה מתחילה ביוני ונמשכת עד אוקטובר. הרוחות החזקות מהמונסון הדרום מערביות מביאות אוויר חם ולח והרבה גשם מהאוקיינוס ההודי. ביוני מתחילים הגשמים אך עדיין נהנים משפע של ימי שמש. עם זאת, יוני מביא גם לתחילתו של כמה ימים סוערים שיכולים להיות מסוכנים ולהמשיך לאורך כל עונת המונסון [1]. ספטמבר הוא החודש הגשום ביותר בשנה, כך שאם אתם מחפשים שמיים כחולים מושלמים לאורך כל השהות שלכם, ייתכן שחופשת ספטמבר לא מתאימה לכם.

מזג אוויר בפוקט תאילנד

מלבד הדפוס הרגיל של גשמים קצרים וכבדים, ישנם היבטים רבים שהופכים את העונה הזו לזמן מצוין לבקר בה. נפח התיירים הנמוך אומר שהמחירים נמוכים יותר עם תעריפי מלונות ואטרקציות מצוינים, אידיאלי למטייל בתקציב נמוך – רק הקפידו לנקוט משנה זהירות כאשר אתם שוחים!

 חודש נובמבר

מזג האוויר בנובמבר הוא שילוב של שמש וגשם ורואים את סוף עונת השפל. טמפרטורת הים הממוצעת היא עדיין 29 מעלות צלזיוס נעימה מאוד, אך עדיין יכולה להיות גסה ומסוכנת, אז שימו לב לדגלים האדומים ועקבו באדיקות אחר מזג האוויר מדי יום.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן