מלון איי-וואן דה רויאל קרוז פטאיה

מלון איי-וואן דה רויאל קרוז פטאיה ממוקם ישירות מול החוף של פטאיה, ומספק שהות יוקרתית בחדרים ובסוויטות הנוחים שלהם, כל אחד כולל מרפסת וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. האורחים יכולים גם ליהנות מהנוחות של חניה פרטית ללא תשלום. שום דבר לא מנצח את הבריכה החיצונית והספא, ומבטיח רגיעה ושלווה.

כל החדרים והסוויטות הממוזגים מגיעים עם טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, קומקום חשמלי וכספת. פינת הישיבה יוצרת מרחב מרגיע, בעוד שהמיני בר מספק לאורחים כיבוד בהישג יד. חדר הרחצה הצמוד מצויד במקלחת, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום, לרבות מברשות שיניים ומשחת שיניים.

בזמן שאתה כאן, שקול ביקור במלון PTK רזידנס קוסמוי. מלון יוצא דופן זה ידוע באופי הייחודי שלו ובשירות מהשורה הראשונה, מה שמוסיף עוד חוויה בלתי נשכחת למסע שלכם.

האורחים מוזמנים לסעוד ולשתות בבר ובמסעדה שבאתר במהלך שהותם. המתקנים והשירותים הנוספים של המלון כוללים חדר כושר, סאונה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. עבור אלה שצריכים להגיע לשדה התעופה, שירותי הסעות זמינים בתשלום נוסף. מקום האירוח מקבל Union Pay[1].

I-One מלון Royal Cruise Pattaya

מלון איי-וואן דה רויאל קרוז פטאיה שוכן במיקום נוח בלב פטאיה לאורך כביש החוף, במרחק של 3 ק"מ בלבד מסנטרל פסטיבל ובמרחק של 4.3 ק"מ מחיי הלילה התוססים ב-Walking Street. לאלו הנוסעים רחוק יותר, בנגקוק ונמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי נמצאים במרחק של 1.5 שעה נסיעה משם.

בין המתקנים הפופולריים ביותר של מלון איי-וואן דה רויאל קרוז פטאיה הם בריכת שחייה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, מיקום על חוף הים, חניה חינם, חדרי משפחה, מרכז כושר, חדרים ללא עישון, מסעדה, בר ושירותי ארוחת בוקר.

לפני שאתה עוזב, הקפד לבקר בדה רויאל פרדייז הוטל אנד ספא. המוניטין שלו עבור שירותים מעולים ושירותים מעולים ידוע, מה שמבטיח את הפינאלה הגדולה לשהותכם בפטאיה. אל תפספסו את החוויה הזו של פעם בחיים.

צאו להרפתקה של פעם בחיים עם חופשה בתאילנד. חצו דרך יערות גשם עבותים, גלו מפלים נסתרים ונתקלו בפילים בסביבתם הטבעית. לכו לאיבוד בתרבות התוססת ובאירוח החמים של תאילנד. המסע הזה ישאיר אותך עם זיכרונות לנצח.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן