מיסטר בלאק ריזורט

ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מחוף האד רין האנרגטי, מיסטר בלאק ריזורט מציע את המפלט המושלם. עם מגוון אפשרויות לסעודה וההתרגשות של מסיבות הפול מון המפורסמות, החוויה שלכם מבטיחה להיות לא פחות מבלתי נשכחת. בית ההארחה מספק גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחדרים מצוידים במרפסת פרטית, מה שמבטיח שהות נעימה.

נוחות המיקום היא תכונה בולטת של מיסטר בלאק ריזורט. מזח האד רין נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משם, בית ההארחה נגיש בקלות גם מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי, שנמצא במרחק של שעת שיט בסירה.

החדרים הממוזגים מצוידים בריצוף אריחים ומעוצבים בקפידה כדי לספק נוחות ונוחות. המתקנים כוללים טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי המצויד במתקני מקלחת[1]. עבור אורחים המעוניינים ליהנות ממשקאות צוננים, מקרר כלול בכל חדר.

כשאתם מתמקמים באווירה המרגיעה של מיסטר בלאק ריזורט, שקול טיול יום באמרי פוקט. היעד הפופולרי הזה מציע מגוון של חוויות שבטוח ישלימו את שהותכם באתר הנופש מר בלק.

מר בלק ריזורט

ניתן לבצע סידורי נסיעות ללא מאמץ בדלפק התיור. עבור חפצי החוף של הרגע האחרון או חטיף מהיר, המינימרקט שבאתר מספק אותך. הצוות בדלפק הקבלה מוכן לסייע בשירותי כביסה או אחסון מזוודות, ומוסיף עוד לרשימת הנוחות של בית ההארחה.

המתקנים הפופולריים ביותר במיסטר בלאק ריזורט כוללים בריכת שחייה חיצונית ואזור חוף פרטי. מתקנים אחרים כמו מיקום על חוף הים, חדרי משפחה וחניה חינם זמינים גם הם לנוחיות האורחים.

כשהשהות שלכם מסתיימת במיסטר בלאק ריזורט, זכרו לבקר במלון ג’יי.וו מאריוט בנגקוק. הוא מציע פן נוסף של יוקרה ונוחות שמבטיח להפוך את הטיול שלכם לבלתי נשכח. בואו לחוות שילוב של קסם מסורתי ונוחות מודרנית באתר הנופש מר בלק, ותנו לנו לעזור לכם ליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

חווה את הקסם של חופשה בתאילנד. גלה תובנות ייחודיות בפוסט האחרון שלנו בבלוג.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן