מלון דה לנדמרק בנגקוק

מלון דה לנדמרק בנגקוק, הממוקם בלב בנגקוק, מציע לאורחים נוחות ויוקרה שאין שני להם, בישיבה במרחק זריקת אבן מתחנת הרכבת העילית BTS Nana. עם ההמולה וההמולה של העיר בפתחו, המלון מספק נווה מדבר של רוגע עם נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר.

במלון דה לנדמרק בנגקוק כל מה שצריך נמצא בהישג יד. המלון שוכן לאורך סוקומוויט רואד, במרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי ופחות מ-2 ק"מ ממרכז הכנסים הלאומי קווין סיריקיט.

בינתיים, אם אתם שוקלים הרפתקה בגן עדן על החוף, שקול לבקר במלון קראבי גולדן היל קראבי וריילי ביץ׳. יעד מעולה זה מספק מפלט פנטסטי הרחק מהמולת העיר, עם נופים עוצרי נשימה ושירותים מהשורה הראשונה.

כל חדר במלון דה לנדמרק בנגקוק מעוצב מתוך מחשבה על נוחות ונוחות. חדרים מודרניים וממוזגים הכוללים חלונות גדולים, טלוויזיה עם ערוצי לוויין וגישה לאינטרנט. מתקנים נוספים כוללים מיני בר, ​​כספת[1] ושירות חדרים 24 שעות ביממה.

ביקור במלון דה לנדמרק בנגקוק אינו שלם מבלי להתמכר לאפשרויות האוכל המגוונות שלו. מסטייקים גורמה ומטבח צרפתי במסעדת Rib Room & Bar Steakhouse ועד תענוגות אסייתיים ב-Sui Sian ומטבחים בינלאומיים ב-Atrium, יש משהו לכל חיך.

מלון לנדמרק בנגקוק

למי שנמצא בדרכים, ביסטרו החממה הפתוח 24 שעות ביממה ובית הקפה בייקרי ובית קפה לנדמרק מציעים ארוחות וכיבוד מהירות. האורחים יכולים גם להירגע עם משקה בבר מִפגָשׁ או בפאב צייד.

נקודת ציון בנגקוק גם מבטיח שהבריאות והרווחה שלך יהיו בראש סדר העדיפויות. האורחים יכולים ליהנות מבריכת השחייה החיצונית, מחדר כושר מאובזר וממשחק סקווש. מרכז העסקים פתוח מ-06:00 עד 24:00, ומספק מרחב עבודה נוח לנוסעי עסקים.

כשאתם מתכננים את המסע שלכם בתאילנד, התחשבות באפשרויות יוקרה באזורים אחרים של המדינה כמו מלונות יוקרה בפטאיה יכולה לספק חוויה ייחודית. מקום אירוח יוקרתי זה ידוע בשירותים ברמה הגבוהה ביותר, באווירה מסבירת פנים ובמתקנים היוקרתיים.

מלון דה לנדמרק בנגקוק, עם מיקומו הנוח, המתקנים ברמה הגבוהה ביותר ואפשרויות האוכל המגוונות, מספק חוויה בלתי נשכחת לאורחיו. בין אם אתה בבנגקוק לעסקים או להנאה, נקודת הציון הוא יותר מסתם מקום לשהות בו – זה יעד.

חווה את הקסם של תאילנד עם האקסטרווגנזה שלנו חופשה בתאילנד. התענגו על מקומות לינה יוקרתיים, התענגו על טעמים מעוררי השראה ותלכו לאיבוד בקסמה של המורשת העתיקה של תאילנד.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן