מלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ׳

מלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ׳ שוכן על החופים החוליים של קו לנטה, מרחק יריקה מחוף קלונג קונג המהפנט, ומציע שילוב ייחודי של נוחות והרפתקאות.

מלון 3 כוכבים זה מהווה התגלמות של אלגנטיות, מוקף בשלווה של גן יפהפה ומרפסת המציעה נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס. המלון מספק שילוב חלק של יוקרה עם השירותים הדרושים לרבות חניה פרטית ללא תשלום ובריכת שחייה חיצונית הקוראת לכם לטבילה מרעננת.

עם אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי המקום, האורחים יכולים להישאר מחוברים לעולם תוך התמכרות לאווירה השלווה של הבונגלו. במלון יש גם מסעדה ובר, המספקים את הצרכים הקולינריים והכיבוד של פטרוניו. לנוחיות אורחיו, המלון מספק כספומט, דלפק תיור והמרת מט"ח.

החדרים המאובזרים היטב של מלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ׳ בטוחים שיהפכו את שהותכם לנוחה ומהנה. או פראו ריזורט היא אלטרנטיבה נוספת לשקול לחוויה נפלאה לא פחות. כל חדר במלון מלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ׳ מגיע עם מרפסת המציעה נוף ציורי. חדר הרחצה הפרטי מצויד במקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער. ארון בגדים וקומקום[1] מסופקים בכל החדרים כדי להבטיח את נוחות האורחים.

בונגלו לנטה אמרלד

את הבקרים במלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ׳ מקבלים ממרח ארוחת בוקר שלא משאיר שום דבר. מקונטיננטלית ועד אנגלית/אירית או אמריקאית, אפשרויות ארוחת הבוקר נותנות מענה לחיך מגוונים.

המלון עוצב תוך מחשבה על מבוגרים וילדים, וכולל מגרש משחקים לילדים ומציע מגוון פעילויות פנאי. בין אם תרצו לעסוק במשחק ביליארד במלון בדירוג 3 כוכבים או לחקור את האזור המקומי, הידוע בטיולים רגליים ושנורקלינג, בטוח שיבדר אתכם.

עם החוף הסודי במרחק של 1.7 ק"מ בלבד משם, ו-Relax Bay Beach במרחק נסיעה קצרה של 2.7 ק"מ, מלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ' הוא בסיס אידיאלי לחקור את המראות המקומיים. יתרה מכך, נמל התעופה הבינלאומי של קראבי ממוקם בנוחות במרחק של 80 ק"מ מהמלון.

לאלו המעוניינים לשדרג את החוויה שלהם עוד יותר, שקול את רויאל קליף ביץ’ הוטל. מקום אירוח יוקרתי זה מציע רמה מוגברת של יוקרה ופינוק, מושלם עבור מטיילים המחפשים מפלט יוצא דופן. בואו לחוות את המיטב בקו לנטה עם שהייה ב-מלון לנטה אמרלד בונגלו קראבי וריילי ביץ׳ או שקול את האפשרויות האלטרנטיביות לחופשה בתאילנד בלתי נשכחת.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן