מלון דרימלנד קופנגן

מלון דרימלנד קופנגן, השוכן ליד חוף Thong Nai Pan Yai הבתולי בקופנגן הציורית, מציע מפלט מהנה למטיילים המחפשים חופשה שלווה ומהנה. עם בונגלוס נעימים מעץ ואינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון, האורחים יכולים לטבול את עצמם ביופיו של הטבע תוך שהם נשארים מחוברים לעולם.

מיקומו של אתר הנופש על חוף הים מספק את התפאורה המושלמת למגוון פעילויות מרגשות. האורחים יכולים להתפנק בשיט קיאקים ושנורקלינג, ולחקור את החיים הימיים התוססים מתחת למים הצלולים. עבור אלה הלהוטים לחקור עוד, טיולי סירה לאיים הסמוכים מציעים הזדמנות לגלות אבני חן נסתרות ונופים מדהימים.

בדלפק התיור שבאתר, האורחים יכולים לארגן טיולי איים מרתקים, טיולי צלילה וסיורים מרגשים אחרים, המבטיחים חוויה בלתי נשכחת והרפתקנית על האי. את אחר הצהריים ניתן לבלות בהרגעה על החוף או ליהנות מהמים המרעננים של הבריכה החיצונית הגדולה, המציעה נופים עוצרי נשימה של מפרץ טונג נאי פאן.

המסעדה מול החוף במלון דרימלנד קופנגן היא תענוג קולינרי, המגישה פירות ים טריים ושילוב של מאכלים תאילנדים ומערביים. האורחים יכולים להתפנק עם מנות מענגות תוך התענגות על הסביבה השלווה של החוף.

מזח Thong Sala, הממוקם במרחק של 18 ק"מ ממקום האירוח, מציע שירותי מעבורת ליבשת והאיים הסובבים אותו, מה שהופך אותו לשער נוח למטיילים. ניתן לארגן העברות בין אתר הנופש למזח Thong Sala תמורת תשלום נוסף, מה שמבטיח נסיעה נטולת טרחה מהאי וממנו.

מלון-חלום-קופנהגן

עם בריכת שחייה חיצונית, גישה לחוף הים, אינטרנט אלחוטי חינם[1] ומגוון מתקנים למשפחות, מלון דרימלנד קופנגן מציע מקום מפלט מושלם למטיילים בכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או שילוב של שניהם, אתר הנופש הזה נותן מענה לכל הרצונות שלכם.

כדי לתכנן את טיול החלומות שלך לתאילנד ולגלות את עסקאות הנסיעות הטובות ביותר, בקר בבלוג שלנו ותחקור את מחיר טיול לתאילנד המרגש. הבלוג שלנו מספק תובנות חשובות, טיפים לטיולים ואפשרויות ידידותיות לתקציב כדי להפוך את הטיול שלך לתאילנד לבלתי נשכח באמת.

כשהמסע שלכם בקופנגן נמשך, אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בהדולפינריום של פטאיה הכובש. התנסו בעולמם הקסום של הדולפינים, צפו באינטליגנציה ובשובבות שלהם, ולמדו על מאמצי השימור שלהם. בקר בבלוג שלנו כדי ללמוד עוד על החוויה המדהימה הזו ולתכנן את הביקור שלך בעולם הדולפינים.

בקר בבלוג שלנו עוד היום וצא למסע של גילוי. תן לנו להדריך אותך דרך האטרקציות שובות הלב האלה, לספק תובנות והשראה חשובות לחופשה בתאילנד הבאה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן