מלון הוואנה ביץ' קופנגן

גלו את היופי השלו של חוף Thong Nai Pan Yai במלון הוואנה ביץ' קופנגן המקסים, שבו אירוח תמורה לכסף פוגש נופים עוצרי נשימה של חוף הים. נווה מדבר שליו זה מזמין אתכם להתפנק בחופשה שלווה, עם נוחות מודרנית ואירוח חם.

הירגעו בנוחות של חדרכם הממוזג, המאובזר בקפידה בכל המרכיבים החיוניים לשהייה מענגת. תיהנו מהנוחות של מרפסת פרטית, מושלמת להתענג על הנופים הציוריים של המפרץ. הישאר מחובר עם אינטרנט אלחוטי חינם והשתמש בטלוויזיה בלוויין, במיני בר ובאמצעים להכנת תה/קפה המסופקים בכל חדר. אם תרצו בלילה נעים, אתר הנופש מציע שירות חדרים כדי לספק את צרכיכם.

במלון הוואנה ביץ' קופנגן, הרפיה תופסת את מרכז הבמה. קחו טבילה מרעננת באחת משתי בריכות השחייה או התחמקו בשמש[1] על חוף הים, תנו לגלים העדינים ולחול החם לשטוף את דאגותיכם. להרפיה האולטימטיבית, פנקו את עצמכם בעיסוי תאילנדי מסורתי, המשאיר אתכם מרגישים מחודשים ומתחדשים.

עבור הנשמות ההרפתקניות, אתר הנופש מציע פעילויות מרגשות כמו קיאקים ושנורקלינג, המאפשרים לכם לחקור את פלאי האוקיינוס ​​וליצור זיכרונות מתמשכים.

מלון הוואנה ביץ' קופנהגן

לספק את התשוקה הקולינרית שלך באפשרויות האוכל של אתר הנופש, כל אחת מהן מציעה חוויה ייחודית. Sail Rock מגישה מגוון מענגים של מנות תאילנדיות ובינלאומיות, ומפתה את בלוטות הטעם שלכם עם יצירות בטעם.

אם יש לך מצב רוח למטבח הודי עם נוף, פנה לאש, הממוקם בנוחות ליד החוף. ולרגעים רגועים אלה, Fidel's Bar מציע סביבה נינוחה ליהנות ממגוון משקאות תוך התפעלות מהסביבה האידילית.

בזמן שאתם מתכננים את הבריחה הטרופית שלכם, שקול לחקור את מלון אונאנג סאנסט קראבי וריילי ביץ׳ הקסום, המבטיח חוויה יוצאת דופן בחוף רייליי המדהים של קראבי.

ולנופש בלתי נשכח למבוגרים בלבד בפוקט, טבלו את עצמכם בעולם היוקרתי של מלון קאמאלה ביץ’ למבוגרים בלבד, פוקט, שבו תחכום ורגיעה משתלבים זה בזה.

מלון הוואנה ביץ' קופנגן מציע מפלט קסום לאורך חוף Thong Nai Pan Yai, המספק שילוב אידיאלי של שלווה והרפתקאות. בין אם תבחרו להירגע ליד הבריכה, לחקור את אוצרות האוקיינוס, או להתפנק בסעודה מענגת, מקלט על חוף הים הזה מבטיח שהות בלתי נשכחת.

מה לארוז לחופשה בתאילנד? רשימת האריזה של הבלוג שלנו תבטיח שאתה מוכן היטב

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן