מלון קאמאלה ביץ' למבוגרים בלבד, פוקט

Sunprime Kamala Beach
Sunprime Kamala Beach

 ממוקם על חוף הים, ומציע חדרים מרווחים

4/5
8.7

מפנק ברמה בינלאומית!

דמיינו נווה מדבר של שלווה, שבו ארבע בריכות חיצוניות נוצצות תחת השמש, והחוף נמצא במרחק צעד אחד בלבד. זהו מלון קאמאלה ביץ' למבוגרים בלבד, פוקט, נכס רחב ידיים על חוף הים המשלב בצורה מושלמת יוקרה וטבע. אתר הנופש שוכן בשטחים שופעים ומטופחים, ומציע חדרים מרווחים המבטיחים שהייה מרגיעה ובלתי נשכחת.

כל חדר הוא גן עדן של נוחות, וכולל רצפות עץ, מיזוג אוויר ומרפסת פרטית בה תוכלו ליהנות מהבריזה הנעימה של חוף קמאלה. חללי הפנים המודרניים, הכוללים טלוויזיה גדולה בעלת מסך שטוח, אמבטיה וחלוקי רחצה נעימים, מבטיחים שילוב חלק של נוחות וסגנון.

ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה בלבד מהכפר קמאלה, האורחים יכולים לחקור בקלות את סצנת המסעדות והקניות המקומית. לאלו המחפשים הרפתקאות ובידור, פוקט פנטסיה, פארק שעשועים תרבותי המציג את המורשת העשירה של תאילנד, נמצא גם הוא במרחק הליכה קצר. חיי הלילה התוססים של פאטונג נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של 35 דקות משם, מה שממצב את אתר הנופש Sunprime Kamala Beach כבסיס מושלם לחקור את האטרקציות של האי.

שקיעה של אונאנג

באתר הנופש, ממתינים שירותים רבים כדי לשפר את שהותכם. בין אם תבחרו להמריץ את החושים שלכם במרכז הכושר, להתפנק עם עיסוי תאילנדי מסורתי, או לעסוק בספורט מים ליד החוף, יש משהו לכולם. אתר הנופש מציע גם הזמנת סיורים והסעות לשדה התעופה, מה שמוסיף נופך של נוחות לחופשה שלך.

חווית האוכל במלון קאמאלה ביץ' למבוגרים בלבד, פוקט היא מסע גסטרונומי בפני עצמו. התחילו את היום עם מזנון ארוחת בוקר דשן המוגש במסעדה העונתית שלנו על שפת הבריכה. התענגו על התמחויות איטלקיות[1] בשמש החמימה של אחר הצהריים או חטפו משקה מרענן מהבר שניתן לשחות למעלה. לערב רומנטי, סעדו במסעדה הפתוחה לאורך כל השנה על החוף, המציעה מנות תאילנדיות ומערביות בעודכם נהנים מהנוף המהפנט של הים.

לאלו המתכננים שהות ארוכה יותר בתאילנד, קחו בחשבון את פוקט גרייסלנד ריזורט. אתה יכול ללמוד עוד על זה ועל שהות מעולות אחרות בבלוג שלנו, שבו אנו חולקים מידע וטיפים חכמים.

המתקנים הפופולריים ביותר של אתר הנופש מספקים את צרכיו של כולם, מארבע בריכות השחייה, אינטרנט אלחוטי חינם, מיקום על חוף הים, שירות הסעות לשדה התעופה, מרכז כושר, חניה חינם, ועד מכונת תה וקפה בחדר.

אם אתם מתכננים טיול לבנגקוק, שקול את מלון פארק פלאזה סוקהומוויט בנגקוק כמקום האירוח שלך. הבלוג שלנו כולל מידע מפורט על מלון זה ורבים אחרים.

Unang Sunset Hotel Krabi וריילי ביץ'

מגוון השירותים, המיקום הייחודי והשירות שאין שני לו יוצרים את הרקע המושלם לחופשה בלתי נשכחת. בואו לחוות את מיטב האירוח של פוקט במלון קאמאלה ביץ' למבוגרים בלבד, פוקט.

מתכננים בריחה רומנטית? תן לבלוג שלנו להיות המדריך שלך ליעדים הקסומים ביותר, למקומות מסתור רומנטיים ולחוויות בלתי נשכחות לחופשה בתאילנד שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן