מלון לוטוס קוסמוי

מלון לוטוס קוסמוי שוכן במרחק צעדים ספורים בלבד מחוף צ'אוונג היפהפה, ומציע מפלט שליו למטיילים המחפשים מפלט מרגיע באי הכובש של קוסמוי. עם החדרים הממוזגים והמרפסות הפרטיות שלו, האורחים יכולים ליהנות מהנופים הטרופיים ומבריזות האוקיינוס ​​תוך שהם נשארים מחוברים עם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

הנוחות נמצאת בהישג ידך, שכן המלון מספק חניה חינם לאורחים עם רכבם הפרטי. מלון לוטוס קוסמוי ממוקם בנוחות במרחק של 3 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי, מה שהופך אותו לבחירה נוחה עבור מטיילים המגיעים בטיסה. בנוסף, הוא נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה קצרות ממסוף המעבורות של קופנגן ובמרחק של 35 דקות נסיעה ממסוף המעבורות סוראטני, המציע גישה נוחה לאיים ויעדים סמוכים.

החדרים במלון לוטוס קוסמוי מעוצבים עם פריסות מרווחות, המספקים מרחב נוח ומזמין לאורחים להירגע. כל חדר מצויד בטלוויזיה בכבלים ופינת ישיבה, המאפשרים לאורחים להירגע וליהנות מקצת בידור לאחר יום של חיפושים. שירותים נוספים כוללים מקרר וחדר רחצה צמוד עם מתקני מקלחת, מה שמבטיח שהות נוחה ונוחה.

עבור אלה הלהוטים לחקור את האי היפה קוסמוי, דלפק התיור של המלון מציע סיוע בתכנון טיולים ופעילויות מלהיבים. האורחים יכולים לחקור בקלות את אבני החן הנסתרות של האי, השווקים התוססים והנופים הטבעיים המדהימים

במסעדת הא-לה-קארט של המלון, האורחים יכולים ליהנות מארוחות טעימות, כולל התכנסויות ברביקיו, מוקפות באווירה הטרופית השלווה.

מלון-לוטוס-קוסמוי

בין אם אתם מטיילים עם משפחה או חברים, מלון לוטוס קוסמוי מציע מגוון מתקנים כדי לספק את הצרכים שלכם. מאינטרנט אלחוטי חינם[1] וחניה חינם לחדרי משפחה ואזורי טרסה, המלון מבטיח שהות נעימה ובלתי נשכחת לכל האורחים.

כדי לתכנן את טיול החלומות שלך לתאילנד ולגלות את עסקאות הנסיעות הטובות ביותר, בקר בבלוג שלנו ותחקור את מחיר טיול לתאילנד המרגש. הבלוג שלנו מספק תובנות חשובות, טיפים לטיולים ואפשרויות ידידותיות לתקציב כדי להפוך את הטיול שלך לתאילנד לבלתי נשכח באמת.

כשהמסע שלך בקוסמוי מסתיים, שקול לחקור את פוקט גרייסלנד ריזורט הקסום. גלו את היופי של החופים המדהימים של פוקט, התענגו על מאכלים מענגים, ותחוו את התרבות התוססת של גן עדן האי הזה. בקר בבלוג שלנו כדי ללמוד עוד על אתר הנופש המדהים הזה ולתכנן את השהות הבלתי נשכחת שלך בפוקט.

בקר בבלוג שלנו עוד היום וצא למסע של גילוי. תן לנו להדריך אותך דרך היעדים המרתקים האלה, לספק תובנות והשראה חשובות לחופשה בתאילנד הבאה שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן