פוקט גרייסלנד ריזורט

פוקט גרייסלנד ריזורט הוא מלון מפנק ברמת 5 כוכבים שממוקם ממש מול ים האנדמן. המלון מציע גישה ישירה לאחד החופים היפים ביותר בפוקט, ומציע לאורחיו שני בריכות מפנקות ושלל פינוקים לכל המשפחה.

השירותים והמתקנים ב-גרייסלנד פוקט ריזורט כל מה שצריך לדעת

ב-פוקט גרייסלנד ריזורט תוכלו למצוא שני בריכות מפנקות באווירה תאילנדית, ומתקיימות בהן מיד יום פעילויות והפעלות לאורחים. בנוסף, האורחים של המלון יכולים ליהנות ממסאז' מקצועי בספא של המלון, ולבחור ממגוון טיפולים אפשריים. מלבד ספא, יש גם ג'קוזי באוויר הפתוח, סאונה וגם חדר כושר מאובזר.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על מקדש מערת הנמר בבלוג שלנו.

מיקום פוקט גרייסלנד ריזורט

ממוקם ממש מול החוף המרהיב ביותר בפטונג, אשר הוא אחד החופים האהובים ביותר בפוקט כולה. בנוסף, המלון מציע לאורחיו את האפשרות להעביר את הזמן באולם הבאולינג הפרטי שלו, לשחק ביליארד או לקחת סדנת בישול תאילנד.

החדרים ב-פוקט גרייסלנד ריזורט

ישנם 600 חדרים, כולם מרוצפים ברצפות עץ[1] ומסוגננים בסגנון תאילנדי. בכל חדר יש טלוויזיה, מקרר וכל מה שצריך להכנת קפה או תה. המקלחון המפואר כולל גם אמבטיה וגם מקלחון ומאובזר במגוון אביזרי אמבטיה. כל החדרים מרווחים וברובם פינת ישיבה, שולחן ומרפסת עם נוף לבריכה. בחדרים היוקרתיים יותר תוכלו ליהנות מנוף לים אנדמן.

אתר הנופש פוקט גרייסלנד

האוכל ב-אתר הנופש גרייסלנד פוקט

את היום פותחים ב- בארוחת בוקר שמוגשת בבופה עם שלל לחמים, מאפים, פירות ופינוקים. במהלך היום, המסעדות השונות במלון פותחות את שעריהן ומגישות מגוון מרשים של סגנונות. במסעדת בואה לואנג מציעים לצהריים ולערב בופה בסגנון שמשתנה מדי יום – והכל מול הגנים האקזוטיים של המלון.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על סיאם פארק סיטי בבלוג שלנו.

בסה"כ, אתר הנופש גרייסלנד פוקט הוא מקום מצוין לשהייה בפוקט. המלון מציע שירותים מצוינים, מיקום מרכזי וחוויה מהנה לאורחיו. עם מגוון רחב של שירותים ומתקנים, כולל בריכות, ספא, אולם באולינג, חדר כושר, ומסעדות מגוונות, אתר הנופש גרייסלנד פוקט הוא הבחירה המושלמת לחופשה בפוקט.

האם אתה מוכן להרפתקה של החיים? שחרר את תאוות הנדודים שלך עם אוסף הפעילויות המרגשות והרגעים הבלתי נשכחים של הבלוג שלנו בחופשה בתאילנד.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן