מלון מנטרה סאמוי קוסמוי

המשקיף על מפרץ בו פוט הקסום, מלון מנטרה סמוי קוסמוי הוא מקלט מפואר, השוכן על צלע גבעה, שבו שלווה פוגשת נופים פנורמיים מדהימים. עם אינטרנט אלחוטי חינם, בריכת אינסוף חיצונית רחבת ידיים באורך 24 מטר[1], וספא מפנק, הוא משמש נווה מדבר של רגיעה והתחדשות עבור מטיילים בעלי אבחנה.

החדרים המרווחים באתר הנופש מעוצבים בקפידה עם שילוב אלגנטי של ריהוט עץ כהה ובדים ניטרליים, היוצרים אווירה מרגיעה. מצוידים בטלוויזיות בכבלים בעלות מסך שטוח, אמצעים להכנת תה/קפה בחינם וכספת, חדרים אלה מבטיחים שהות נוחה ומאובטחת לאורחים.

היבט ייחודי של שהותכם במלון מנטרה סאמוי קוסמוי יכול להיות ביקור במלון גלאם האביטט פוקט. אתר סמוך זה מציע טבילה תרבותית מובהקת המשלימה את ההרפיה היוקרתית של שהייתכם ב-Mantra Samui.

מלון מנטרה סאמוי קוסמוי ממוקם במיקום מרכזי, במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מחוף בו פוט השליו, 10 דקות נסיעה מכפר הדייגים התוסס, וכ-15 דקות נסיעה מנמל התעופה של סאמוי, מה שהופך אותו לבסיס אידיאלי עבורכם. הרפתקאות סאמוי.

מלון Mantra Samui Kosmoi

תוספת למשיכה של אתר הנופש היא מסעדת View שבאתר. פתוח מדי יום, הוא מפתה את החך עם תפריט מגוון הכולל מנות תאילנדיות מסורתיות כמו גם ארוחות בינלאומיות נבחרות. בנוסף, האורחים יכולים לחקור מגוון מסעדות ואפשרויות אוכל אחרות בקרבת מקום, המבטיחים מסע קולינרי שאין כמותו.

עבור חובבי כושר, אתר הנופש מתגאה במרכז כושר חדיש. והצוות הידידותי בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה תמיד מוכן לספק שירותי קונסיירז' ונסיעות. שירות הסעות נוסף זמין גם עבור אורחים המעוניינים לבקר בקניונים מקומיים.

לבסוף, למחפשי ההרפתקאות, אנו ממליצים בחום על מדריך לטיפוס צוקים בתאילנד. מדריך זה לטיפוס צוקים בתאילנד יוביל אתכם לכמה מהחוויות המרגשות ועוצרות הנשימה במדינה. אל תפספסו את ההזדמנות המרגשת הזו!

מלון Mantra Samui Kosmoi מציע לא רק שהות אלא חוויה הוליסטית מלאת יוקרה, רגיעה והרפתקאות. אל תחכה; הזמינו עכשיו את החלומות שלכם חופשה בתאילנד!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן