מלון גלאם האביטט פוקט

מלון גלאם האביטט פוקט הוא אירוח מפואר בדירוג 5 כוכבים הממוקם באזור קמאלה היפה של פוקט. אם אתם מחפשים חווית מלון מעודנת עם שירותים מהשורה הראשונה ומיקום נוח, אז בית גידול גלאם היא הבחירה המושלמת עבורכם.

אחד מגולות הכותרת של גלאם בית גידול הוא בריכת השחייה המדהימה שלו. צלול לתוך המים הצלולים שלה ותיהנה משחייה מרעננת או פשוט הירגע על שפת הבריכה עם משקה ביד. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם, המבטיח שתישארו מחוברים ותוכלו לחלוק את החוויות המדהימות שלכם עם חברים ובני משפחה.

כשזה מגיע למקומות לינה, מלון גלאם האביטט פוקט לא מאכזב. עם 30 חדרים מאובזרים היטב, שכל אחד מהם מעוצב מתוך מחשבה על אלגנטיות ונוחות, מובטחת לכם שהות רגועה ומתחדשת. המלון כולל גם חדרי משפחה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלו המטיילים עם יקיריהם.

התחילו את היום בנימה מענגת עם ארוחת בוקר אמריקאית טעימה המוגשת במלון. התפנקו עם מגוון מנות מענגות כדי להמריץ את עצמכם ליום של חקר והרפתקאות. בנוסף, הבר של המלון מציע מבחר רחב של משקאות[1], מושלם להירגע לאחר יום ארוך.

בית גידול גלאם נהנה ממיקום נוח, עם מגוון אטרקציות ונקודות ציון בהישג יד. חקור את הפנטזיה הקסומה של פוקט, הממוקמת במרחק של 0.3 ק"מ בלבד משם, או בקרו ב-Lam Sing, פלאזה סורין, מקדש באנג טאו, ובסופרמרקט טסקו לוטוס צ'יאנג טלאאי, כולם במרחק נסיעה קצרה מהמלון.

אם אתם חובבי ספורט, אל תחמיצו את אצטדיון האגרוף המרגש של פאטונג או קארטינג גארדן-קארט. למגע של בידור, תפסו הופעה מהפנטת בקברט סיימון פוקט.

חובבי טבע יעריכו את הקרבה לחופים יפים כמו חוף קמאלה, חוף לאם סינג, חוף סורין, חוף פאנסיה ובאנג טאו ביץ'. טבלו את עצמכם בחולות הזהובים ובמי הטורקיז בזמן שאתם סופגים את השמש ונהנים מהאווירה השלווה.

גלאם בית גידול

כשזה מגיע לאפשרויות לסעודה, תמצאו את HQ Club ואת Cafe del Mar במיקום נוח ליד המלון. תתפנקו במטבח מעודן והתענגו על הטעמים של תאילנד ומטעמים בינלאומיים.

הצ'ק-אין ב-בית גידול גלאt מתחיל בשעה 15:00, ומאפשר לכם מספיק זמן להתמקם ולהתחיל את החופשה שלכם. שעת הצ'ק-אאוט היא בשעה 12:00, מה שמבטיח יציאה חלקה. המלון מקבל בחום ילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותו ליעד ידידותי למשפחות. עם זאת, אנא שימו לב כי אין להכניס חיות מחמד.

כדי להבטיח את מקומכם במלון יוצא דופן זה, אנו ממליצים בחום לבצע את ההזמנה בהקדם האפשרי. לחצו על כפתור ההזמנה עכשיו כדי להזמין את שהותכם במלון גלאם האביטט פוקט ולצאת לחווית נופש בלתי נשכחת.

גם אתם מחפשים שהות יוקרתית בצ'אנג מאי? גלה את מלונות 5 הכוכבים הטובים ביותר בעיר. קרא את הבלוג שלנו בנושא מלונות 5 כוכבים בצ’אנג מאי כדי למצוא את הלינה המושלמת לטיול הבא שלך.

בלב צ'אנג מאי, הוטל קלובר פאטונג פוקט מחכה לכם עם נוחות שאין שני לה ושירות יוצא דופן. הזמינו את שהותכם עוד היום וצרו זיכרונות בלתי נשכחים ביעד יוצא דופן זה.

רוצים עוד סיפורי טיולים וטיפים? יש לנו ספרייה שלמה של פוסטים בבלוג חופשה בתאילנד שמחכה רק לך. השאר את ההרפתקה בחיים ובדוק עוד מהסיפורים שלנו עכשיו!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן