מלון סיקס סנסז סאמוי קוסמוי

חווה חופשה שאין כמותה במלון סיקס סנסז סאמוי קוסמוי, אתר נופש מפואר הממוקם בקצה הצפוני הציורי של האי סאמוי. עם נוף פנורמי עוצר נשימה של מפרץ סיאם, מקלט השלווה הזה מציע שילוב של נוחות ויופי טבעי, מושלם עבור מטיילים המעוניינים להימלט מההמולה של חיי היומיום.

במקלט מבודד זה, אתם מתקבלים בברכה על ידי וילות ממוזגות המהווה שילוב מושלם של נוחות והנאה אסתטית. חללים פתוחים גדולים, ריצוף עץ ותפאורה שנבחרה בטוב טעם הופכים את הוילות למוארות ומאווררות, מזמינות תחושה של שלווה ושלווה.

כל וילה מגיעה עם אינטרנט חינם, טלוויזיה בכבלים/לוויין[1], ומיטות יום גדולות בהן תוכלו להירגע ולהתחדש. בכל בוקר תוכלו ליהנות מהנוחות של מכונת תה/קפה בחדרכם, מושלמת ללגימת הבירה האהובה עליכם בעודכם מביטים בנוף המרהיב.

שוכן בתוך היופי של הטבע, Six Senses Samui מצויד במתקנים מהשורה הראשונה להנאתכם ולהרגעה. בריכת אינסוף קסומה משקיפה על המים התכולים של המפרץ, בעוד שהחוף הפרטי של אתר הנופש מציע לכם פרוסת גן עדן שבה תוכלו להתרווח תחת השמש או לטבול מרענן בים הצלול.

מלון שישה חושים Samui Kosmoi

מלון סיקס סנסז סאמוי קוסמוי, הממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי של סאמוי, נמצא גם הוא בקרבה לאטרקציות מקומיות. אתר הנופש נמצא במרחק של כ-800 מטרים ממזח בו פוט ומכפר הדייגים, ומציע לכם הזדמנות לחקור ולהתעמק בתרבות המקומית.

רוצים לצאת למסע קולינרי בתאילנד? צלול לתוך הבלוג שלנו בנושא המטבח התאילנדי כדי לגלות את המטבח המגוון והמרהיב של המדינה.

לאלו המחפשים חופשה פעילה יותר, מרכז הכושר של אתר הנופש מציע מתקנים מהשורה הראשונה כדי לעמוד בקצב הכושר שלכם. אחרי אימון טוב, אין דרך טובה יותר להירגע מאשר להתפנק עם טיפול מרגיע בספא האלגנטי Six Senses. הספא מציע טיפולי עיסוי מרגיעים ושיעורי יוגה, ומהווה גן עדן של רגיעה ובריאות.

המסע הגסטרונומי שלך ב-Six Senses Samui בטוח יהיה מסע בלתי נשכח. עם Dining on the Rocks, תוכלו ליהנות ממטבח מחווה לשולחן תוך כדי טבילה בנופי האוקיינוס ​​המדהימים. Dining on the Hill מציעה מגוון של מנות תאילנדיות אותנטיות ופירות ים טריים בגריל שבוודאי יגרמו את בלוטות הטעם שלכם.

אתר הנופש פופולרי במיוחד בקרב זוגות, שמדרגים את המיקום ב-9.1 מדהים לטיול של שני אנשים. מלון סיקס סנסז סאמוי קוסמוי מקבלת אורחים מאז 2010, ומספקת אירוח ללא תחרות וחוויות בלתי נשכחות.

רוצים להמשיך את המסע שלכם בחופשת תאילנד? צאו לטיול בבירה התוססת שלה בפוסט הבא שלנו בבלוג, חקר חופשה בבנגקוק. גלו את ציוני הדרך התרבותיים של העיר, שווקי הרחוב ההומים ואוכל הרחוב בעל השם העולמי. ההרפתקה לא חייבת להסתיים ב-Six Senses Samui; לתאילנד יש עוד הרבה מה להציע!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן