מלון סנטרה ביי סנטרה פהו פאנו קראבי קראבי וריילי ביץ׳

ברוכים הבאים לפרוסת גן עדן בקראבי, תאילנד, המכונה מלון סנטרה ביי סנטרה פהו פאנו קראבי קראבי וריילי ביץ׳. אתר נופש תוסס זה הוא פנינה של יעד, המציע שילוב מושלם של רגיעה והרפתקאות לכל סוג של מטייל. ממוקם רק 5 דקות נסיעה מחוף או נאנג המדהים, זהו מקום מפלט למי שמחפש חופשה מלאה בשמש, חול וים.

קראבי מזמינה את האורחים לשהות בחדרים נוחים, כולם מצוידים במרפסות וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. כל חדר מעוצב עם שילוב של ריהוט עץ בהיר וצבעים מרגיעים, היוצרים אווירה שלווה המהדהדת את היופי הטבעי שבחוץ.

השירותים הניתנים בכל חדר, לרבות טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצים בינלאומיים[1], מיני בר ומתקנים להכנת תה/קפה, מבטיחים שהות נוחה ונוחה.

כל חדר מציע נוף ייחודי לבריכת השחייה של אתר הנופש או לגבעות הגיר המהפנטות המאפיינות את הנוף של קראבי. זה נותן לך הזדמנות נפלאה ליהנות מהיופי הנופי של תאילנד ישירות מהנוחות של החדר שלך.

Central Bay Hotel Centara Phu Pano Krabi Krabi ו- Railay Beach

מלון סנטרה ביי סנטרה פהו פאנו קראבי קראבי וריילי ביץ׳ הוא לא רק מקום לינה; זה יעד לחוות. אתר הנופש מתהדר בבריכת שחייה חיצונית בה תוכלו להירגע ובבריכת ילדים ייעודית, מה שהופך אותו לבחירה ידידותית למשפחות. חובבי כושר יכולים לשמור על שגרת האימונים שלהם בחדר הכושר המאובזר במלואו.

משתוקקים לקצת אדרנלין? חקור את הרכיבות המרגשות בסיאם פארק סיטי. פארק שעשועים עמוס כיף זה מציע יום של ריגושים וצחוקים לכל המשפחה!

אורחים המעוניינים להשביע את בלוטות הטעם שלהם יכולים להתפנק עם ארוחות מענגות במסעדת הבית. אתר הנופש מציע גם שירותי שמרטפות, מה שמבטיח שהורים יוכלו ליהנות מזמן פנאי.

מעבר לנוחות של אתר הנופש, החיים התוססים של קראבי ממתינים. מסעדות, חנויות וברים נמצאים במרחק נסיעה קצרה משם, ומספקים הזדמנויות רבות לחקר ולהנאה. העיירה קראבי השוקקת נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה מאתר הנופש, ואילו נמל התעופה הבינלאומי של קראבי נמצא בטווח של 30 דקות נסיעה.

שהות במלון סנטרה ביי סנטרה פהו פאנו קראבי קראבי וריילי ביץ׳ היא יותר מסתם חופשה; זהו מסע אל לב היופי הטבעי של תאילנד, האירוח החם והתרבות התוססת של תאילנד. זו חוויה שתישאר חרוטה בזיכרון שלך הרבה אחרי שהחופשה שלך תסתיים.

כשאתם מתכננים את החופשה לתאילנד, שקול לקרוא את המדריך שלנו בנושא מדריך תאילנד למתחילים. הוא עמוס בעצות שימושיות ובטיפים פנימיים שיעזרו לך לנווט במדינה היפה הזו כמו מקצוענים!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן