מלון סנטרה גרנד ביץ‘ קראבי וריילי ביץ׳

גלו את היופי המעודן של מלון סנטרה גרנד ביץ‘ קראבי וריילי ביץ׳, השוכן על החופים הבתוליים של מפרץ פאי פלונג הפרטי. אתר נופש מפואר זה מהווה מפלט של שלווה, ומציע נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס ​​והגן מהמרפסות הפרטיות של חדריו. עם מגוון של שירותים מפתים ואפשרויות לסעודה על חוף הים, Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi מבטיח שהות בלתי נשכחת.

אתר הנופש מספק הסעות חינם בסירת מנוע מהירה למזח נופראטרה, מה שהופך את זה לנוח לאורחים לחקור את האזור שמסביב. נמל התעופה הבינלאומי של קראבי נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה בלבד משם, וניתן לארגן הסעות מ/אל נמל התעופה תמורת תשלום נוסף.

החדרים במלון Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi מעוטרים בריהוט תאילנדי מודרני, ויוצרים אווירה שלווה ואלגנטית. כל חדר כולל אזור טרקלין, טלוויזיה בכבלים, כספת ומיני בר, ​​מה שמבטיח שהות נוחה ומרגיעה. חלק מהחדרים אפילו מציעים את היוקרה של אמבט ספא חיצוני[1], המאפשר לאורחים להתפנק באושר צרוף.

מחפש אתרי נופש יוצאי דופן להוסיף לרשימת הנסיעות שלך? עיין בפוסט בבלוג שלנו על מלון קאולאק בלו לאגון קאו לאק, גן עדן מבודד המציע וילות מפוארות ובריכה חיצונית מזמינה. זוהי המפלט המושלם לחופשה שלווה.

מלון חוף קראבי

טבלו את עצמכם במגוון פעילויות מרגשות במרכז ספורט המים של אתר הנופש, בו מחכים שיט וגלישת רוח. הישאר בכושר במרכז הכושר או חפש מזכרות בחנות המתנות שבאתר. משפחות עם ילדים יעריכו את מועדון הילדים, בעוד שדלפק התיור יכול לסייע בארגון טיולים בלתי נשכחים.

התחילו את היום עם מזנון ארוחת בוקר מענג במסעדת Lotus Court, המארחת גם אירועי מוזיקה חיה קבועים. התענגו על הטעם של תאילנד ומפירות ים טריים תוך הנאה מנופי ים מדהימים במסעדת Suan Bua באוויר הפתוח. עבור משקאות מרעננים, חטיפים אחר הצהריים ותפריט ארוחת ערב מפתה, Coast Beach Club and Bistro הוא המקום להיות בו.

ואל תפספסו את הפוסט בבלוג שלנו בנושא הגן הטרופי נונג נוק , הגן הטרופי הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה. חקור את המרחב העצום של גנים מוטיבים ותראה מופעי תרבות שובי לב שיעבירו אותך אל לב המסורת התאילנדית.

הרשו לעצמכם לטבול ביופי שאין שני לו של מלון סנטרה גרנד ביץ‘ קראבי וריילי ביץ׳. הישאר מעודכן לעוד סיפורי טיולים שובי לב ומדריכי יעדים בבלוג חופשה בתאילנד שלנו. תן לנו לתת לך השראה לצאת למסעות בלתי נשכחים ברחבי העולם!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן