מלון ספא עדן ביץ' קהאו לק קאו לאק

מלון ספא עדן ביץ' קהאו לק קאו לאק שוכן על חוף החול הלבן הטהור של קאו לאק, מלון A Lopesan Collection – SHA Extra Plus הוא מקום מפלט שמימי עם נוף עוצר נשימה של ים אנדמן התכלת. נכס אקסקלוסיבי זה מציע שפע של חדרי אירוח יוקרתיים, כולם מעוצבים בצורה מושלמת כדי לספק לאורחים חווית חופשה בלתי נשכחת.

אורחים הנכנסים לחדריהם ימצאו את עצמם מוקפים בנוחות ואלגנטיות. כל חדר מאובזר במלואו עם פינת ישיבה נעימה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח המציעה מגוון ערוצי לוויין. אתר הנופש מתגאה ביחידות האירוח שלו עם נוף מדהים לים.

דמיינו לעצמכם להתעורר לקול הגלים המתנפצים בעדינות על החוף, ללגום חליטה טרייה מהקומקום המסופק בכל חדר, ולהתכונן לקראת היום בחדר רחצה פרטי המצויד במקלחת.

למי שמחפש דיל יוצא דופן לחופשה, אי אפשר להתעלם ממחיר טיול לתאילנד. זה מציע תמורה ללא תחרות ויבטיח לכם ליהנות ממגוון השירותים והחוויות שיש לאתר הנופש הזה להציע.

התחילו כל יום במלון ספא עדן ביץ' קהאו לק קאו לאק עם ארוחת בוקר טעימה, בה תוכלו לבחור מתוך מגוון מזנון ואפשרויות אמריקאיות. הרפתקה גסטרונומית מחכה לכם במסעדת אתר הנופש, המגישה מטבח תאילנדי ואסייתי אותנטי[1].

מלון עדן ביץ' ספא קאו

לאחר ארוחה מספקת, היכנסו למצב הרפיה ותנו לדאגות שלכם להתרחק עם טיפולי ספא מרעננים. עבור חובבי כושר, אין צורך לדלג על שגרת האימון שלך – אתר הנופש מכיל מרכז כושר מאובזר במלואו כדי לספק את צרכי הכושר שלך.

חווה את החמימות של האירוח התאילנדי מסביב לשעון בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה. הצוות במלון ספא עדן ביץ' קהאו לק קאו לאק תמיד מוכן לסייע לכם, ומבטיח שהות חלקה ויוקרתית.

אתר הנופש ממוקם במיקום אסטרטגי במרחק קצר מאטרקציות מקומיות כגון מרכז המידע לתיירים Khaolak ואנדרטת הצונאמי – Rue Tor 813, במרחק של כ-8 ק"מ בלבד משם. סופרמרקט Nangthong ממוקם גם הוא בנוחות במרחק של 6 ק"מ מהמלון, ושוק אחר הצהריים התוסס Bangnieng נמצא במרחק של 9 ק"מ משם.

לאחר יום של סיורים, נסיעה של 50 דקות תחזיר אתכם לאווירה השלווה של אתר הנופש. ולמי שטס, נמל התעופה הבינלאומי של פוקט ממוקם בנוחות במרחק נסיעה קצר מהנכס.

כשהיום שלך מסתיים, שקול לחקור את חווית הבריאות הייחודית של המעיינות החמים של קלונג טום. בריאות הוליסטית זו, המציעה חווית אביב תרמי ייחודית, היא הדרך המושלמת לסיים יום של פנאי או הרפתקאות.

כדי להבטיח שתפיקו את המרב מהשהייה שלכם, אתר הנופש מציע מגוון מתקנים. תוכלו ליהנות מטבילה באחת מארבע בריכות השחייה או להירגע על חוף הים. הישאר מחובר עם אינטרנט אלחוטי חינם, ותיהנה מהנוחות של חניה חינם. חדרי משפחה זמינים כדי לספק את הצרכים של אורחים המטיילים עם ילדים. עם בר באתר וארוחת בוקר ראויה לשבח המוגשת, צורכי האוכל שלכם מטופלים היטב.

מוכנים להרפתקה? חקור את סדרת הבלוגים שלנו על חופשה בתאילנד – ומצא את פיסת גן העדן שלך

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן