המעיינות החמים של קלונג טום

כשאתם יוצאים להרפתקת החג שלכם, הציפייה מבעבעת בתוככם, לפעמים החיפוש אינו עוסק במציאת פנינים נסתרות בתוך היעד שלכם, אלא ביעד שהוא פנינה עצמה. כך הוא המקרה עם המעיינות החמים של קראבי, המעיינות החמים של קלונג טום, שם המסע סובב סביב הפיתוי יוצא הדופן הזה. האם זה שווה את הנסיעה, אתם שואלים? ללא ספק, כן!

חבוי בתוך הג'ונגל התאילנדי המוריק שוכן נווה מדבר קסום – המעיינות החמים של קלונג טום. תארו לעצמכם, אם תרצו, סדרה של בריכות צנועות, מעורסלות באדמה ומלאות במים נוחים של 35-40 מעלות צלזיוס, בדומה לג'קוזי מרווח וטבעי[1].

נוצרו באמצעות מים חמים החודרים וחוצבים את דרכם לתוך הסלע, בריכות אלו משמשות מקום מפלט אלוהי למבקרים. המים הזורמים דרך הבריכות מייצרים תנועה טבעית עוצמתית, הנותנת רושם של אובדן במעמקי עיסוי רקמות עמוק מרענן, אם יתכן שתבטיח פינה נוחה על הסלעים ותמסור את חושיך.

ללא קשר לעונה או למזג האוויר התאילנדי הטמפרנטי מדי פעם, החיבוק החם של המעיינות משמש מפלט מענג. האם אתה יכול לחשוב על דרך טובה יותר ליהנות מיום קריר או גשום מאשר לטבול במקלט המחומם באופן טבעי זה?

מעיינות חמים של קלונג טום

יתר על כן, מי המעיינות שופעים במינרלים טבעיים, הידועים בסגולותיהם הטיפוליות הרבות. אז, בין אם אתם מחפשים עיסוי מפנק מאמא טבע עצמה או טבילה משקמת לאחר הטיפוס המפרך לנקודת התצפית הסמוכה של מקדש עין הנמר, המעיינות החמים מוכנים להרגיע את השרירים העייפים שלכם.

עם זאת, כדאי לזכור לפני תכנון טיול משפחתי למעיינות החמים כי ייתכן שטמפרטורות המים הגבוהות אינן מתאימות לילדים. לפיכך, אם אתה נוסע עם מסיבה צעירה יותר, הקפד לקחת זאת בחשבון.

לאחר פינוק תרמי סוחף שכזה, אפשר לרצות לסיים את החוויה בחיפוש הפוגה בקרירות המרעננת של הנהר השכן, אליו זורמים מי המעיין. עם זאת, מבקרים קודמים מציינים שהנהר נוטה להיות בוצי ולא נקי במיוחד, אז קחו זאת בחשבון בעת ​​תכנון ההרפתקה שלכם.

לפני שתצאו אל המעיינות החמים המדהימים האלה, שקול לקרוא את הבלוג שלנו על באניאן טרי פוקט. מקלט לחושים, הוא יכול להציע לכם חוויה יוצאת דופן ולהוות הבסיס הנוח שלכם כשאתם יוצאים למסע שלכם ל-Khlong Thom.

לאחר שהתחדשתם במעיינות החמים, אם הזמן יאפשר לכם, אנו ממליצים לכם להשלים את הביקור שלכם בחופשת טבע. הקפד לעצור ליד נקודות ציון מעוררות כבוד בקרבת מקום, כגון מקדש עין הנמר, בריכת האזמרגד המדהימה ועוד כמה פנינים קסומות הפזורות ברחבי הפארק.

לבסוף, תמצאו את המעיינות החמים המלוחים Khlong Thom ב- Khlong Thom Nuea, Khlong Thom District, Krabi 81120. הוא פתוח כל יום בין 07:00 ל-18:00, עם מחירי כניסה שמתחילים ב-90 באט, אם כי 200 נוספים. באט יעניק לכם גישה לבריכת האזמרגד ולפארק הסמוך. אל תשכחו להביא מגבת, סנדלי מים, בגד ים ובגדים להחלפה.

אחרי היום הנפלא של חקר ורוגע, למה שלא תמשיך את מסע הגילוי והשלווה בביקור בשמורת הטבע סאם רוי יוט? עם גבעות הגיר המרשימות שלה, חיות הבר השופעות והחופים השלווים שלה, זו הדרך המושלמת להשלים את החוויה התאילנדית שלך. קרא עוד על זה כאן

ואם מצאתם את המדריך שלנו ב-המעיינות החמים של קלונג טום מעניין ושימושי, אנו מזמינים אתכם להעמיק בבלוג שלנו לקבלת תובנות נוספות וטיפים לטיולים לתכנון החופשה בתאילנד המושלמת שלכם.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן