מלון סשא'ס אונו בנגקוק

מלון סשא'ס אונו בנגקוק הוא מלון ברמת 3 כוכבים שנמצא באזור ראטצ'תווי / סוקומוויט / קלונג טואי נוא'אה / אסוקה של בנגקוק. המלון ממוקם במרחק קצר ממוזיאון בית קמתיאנג, ומציע לאורחיו מגוון של שירותים ומתקנים.

השירותים והמתקנים במלון סשא'ס אונו בנגקוק

מלון סשא'ס אונו בנגקוק מציע לאורחיו אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרים ללא-עישון, חניה חינם, מסעדה, דלפק קבלה 24 שעות ביממה, שירות חדרים, אמצעים להכנת תה/קפה בכל החדרים ובר. במלון יש 56 חדרים, ומוגשת ארוחת בוקר מגוונת.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על שוק הפרחים של בנגקוק בבלוג שלנו.

מלון אונו של סשה בנגקוק

מיקום מלון סשא'ס אונו בנגקוק

נמצא במרחק קצר ממספר אטרקציות מרכזיות בבנגקוק, כולל ארץ בריאות אסוקה, טרמינל 21, עיר קוריאנית, סיטיבנק בנגקוק, הרחוב הערבי, סנטרל אמבסי, מרין פלאזה, פארק לומפיני וקניון גייסורן וילג'. אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בבנג'קיטי פארק ואגם.

בנוסף, מלון סשא'ס אונו בנגקוק נמצא במרחק קצר ממספר מסעדות ובתי קפה, כולל WWA, שם בִּיב שם דֶשֶׁא, סנריקו, מסעדת אל גאוצ'ו מסעדת סטייקים ארגנטינאית ומסעדת אל גאוצ'ו מסעדת סטייקים ארגנטינאית.

שעות פתיחה ומחירים

זמן הצ'ק-אין למלון מתחיל בשעה 14:00 וזמן הצ'ק-אאוט הוא בשעה 12:00. ילדים בכל הגילאים מוזמנים וחיות מחמד אינן מורשות[1]. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם האפשרי.

בסך הכל, Sasha's Ono Hotel Bangkok הוא מקום מצוין לשהות בו בבנגקוק. המלון מציע שירותים מצוינים, מיקום מרכזי וחוויה מהנה לאורחיו.

אם אתה מחפש להמשיך לחקור את האזור, אנו ממליצים לך לקרוא על המטבח התאילנדי בבלוג שלנו. זהו מקום מדהים שאתה לא תרצה לפספס!

משתוקקים לתענוגות קולינריים? הבלוג שלנו לוקח אותך למסע גסטרונומי, בוחן את הטעמים והטעמים שמגדירים את המטבח הבלתי נשכח של חופשה בתאילנד.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן