מלון פולמן פוקט פאנווה ביץ'

מלון פולמן פוקט פאנווה ביץ' – SHA Extra Plus שוכן ליד מפרץ מקאם הציורי, ומציע מפלט אקזוטי עטוף בעיצוב עכשווי עם הדגשים תאילנדיים עדינים. מיקומו השליו, בשילוב עם שירותים יוצאי דופן, יוצרים יעד אידיאלי הן להרפיה והן להרפתקאות, ומעטפים בצורה מושלמת את הקסם והפיתוי של פוקט.

כשהאורחים נכנסים לחדרים המרוהטים בטוב טעם, הם מקבלים את פניהם של פריסות מרווחות המשדרות תחושה של נוחות ושלווה. כל חדר נפתח למרפסת פרטית הכוללת מקומות ישיבה נוחים בחוץ, בה יכולים המבקרים להירגע על רקע היופי הכובש המקיף את אתר הנופש.

בנוסף לאסתטיקה הנעימה מבחינה ויזואלית, החדרים מצוידים עם אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח[1] ונגן DVD, מה שמבטיח שילוב מושלם של נוחות ונוחות למטייל המודרני.

בתוך הסביבה הבתולית של מלון פולמן פוקט פאנווה ביץ', האורחים יכולים גם לחקור מספר עצום של פעילויות מרתקות. ספא Talay מציע עיסויים מרגיעים לחוויה מחייה באמת, בעוד שמועדון ספארו מבטיח בידור לאורחים הצעירים. אתר הנופש מספק גם את צורכי הכושר והעבודה של אורחיו עם חדר כושר מאובזר ומרכז עסקים. דלפק קונסיירז' מועיל מוסיף עוד יותר לקלות ולנוחות השהייה.

מלון פולמן פוקט פנווה ביץ'

להנאה גסטרונומית, אתר הנופש מציג מגוון אפשרויות לסעודה. תמרינדי משקיפה על המרחב עוצר הנשימה של ים אנדמן, ומגישה שילוב של מטבח תאילנדי עכשווי בליווי מבחר של יינות משובחים. אקווה מציעה ארוחות לאורך כל היום עבור האורחים להתפנק, בעוד שניתן ליהנות מכיבוד קל וקוקטיילים מגרים ב-Edge וב-The Junction.

אם אתם מעוניינים לחקור ריטריטים יוקרתיים יותר, אנו ממליצים לקרוא על מלון פארק פלאזה סוקהומוויט בנגקוק בבלוג שלנו. היעד המדהים הזה מציע שילוב ייחודי של נוחות ופזרנות שבטוח ירתק כל מטייל.

ממוקם כ-10 ק"מ מהעיר העתיקה הקסומה של פוקט ו-15 ק"מ מקאנטרי קלאב של פוקט, מלון פולמן פוקט פאנווה ביץ' – SHA Extra Plus מציע איזון בין שלווה ופעילות. הוא נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט, ואתר הנופש מציע חניה חינם, מה שמבטיח קלות נסיעה לאורחים.

אתר הנופש, שמקבל את פני אורחי Booking.com מאז ה-22 ביוני 2010, מתגאה במתקנים הפופולריים ביותר כגון שלוש בריכות שחייה, מיקום על חוף הים, הסעה לשדה התעופה, חדרי משפחה ומרכז בריאות. הנוחות של מכונת תה/קפה בכל החדרים, בר מצויד היטב, אזור חוף פרטי וסידור ארוחת בוקר טוב מוסיפים לחוויה הבלתי נשכחת.

לסיום, מלון פולמן פוקט פאנווה ביץ' – SHA Extra Plus Beach Resort הוא חגיגה של תרבות תאילנדית, נוחות ויופי טבעי. עם השילוב הייחודי שלו של שירותים יוקרתיים ופיתוי טבעי, הוא משמש כיעד אידיאלי עבור אלה המבקשים לחוות את הקסם הכובש של פוקט. לעוד מקומות מפלט קסומים כאלה, שקול לקרוא על פוקט גרייסלנד ריזורט בבלוג שלנו. יעד זה מציע פיתוי ייחודי שכדאי לגלות.

חולמים על גן עדן טרופי? צלול לבלוג שלנו ותן לנו לעורר אותך ביופי עוצר הנשימה ובתרבות התוססת של חופשה בתאילנד. המסע שלך מתחיל כאן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן