מלונות מומלצים בפוקט עם ילדים

JW Marriott Phuket Resort & Spa
JW Marriott Phuket Resort & Spa

מציע שילוב מושלם של יוקרה ומתקנים ידידותיים למשפחות. אתר הנופש מספק חדרי משפחה מרווחים ומעוצבים באלגנטיות, המבטיחים שהות נוחה להורים ולילדים.

5/5
8.8

מפנק ברמה בינלאומית!

Phuket Kata Avista Resort and Spa
Phuket Kata Avista Resort and Spa

ידוע במתקנים הידידותיים למשפחות שלו. המלון כולל סוויטות מרווחות וחדרים מחוברים, המספקים מקום בשפע למשפחות.

5/5
8.2

מפנק ברמה בינלאומית!

Sunshine Resort & Spa
Sunshine Resort & Spa Sigiriya

מלון זה מציע חדרי משפחה מרווחים ומאובזרים היטב שיכולים להכיל בנוחות גם הורים וילדים.

3/5
6.3

מפנק ברמה בינלאומית!

פוקט, אי מדהים הממוקם בים אנדמן, הוא יעד פופולרי למשפחות המחפשות מפלט טרופי. עם החופים הבתוליים שלה, התרבות התוססת ומגוון האטרקציות הידידותיות למשפחות, אין זה פלא שפוקט היא בחירה מצוינת לחופשה עם ילדים. כדי להבטיח טיול בלתי נשכח וללא טרחה, חיוני לבחור את הלינה הנכונה שתענה על הצרכים וההעדפות של ההורים והקטנים. הנה כמה מלונות מומלצים בפוקט עם ילדים.

Sunshine Resort & Spa

ממוקם בלב פאטונג ביץ', Sunshine Resort & Spa הוא בחירה מצוינת למשפחות. מלון זה מציע חדרי משפחה מרווחים ומאובזרים היטב שיכולים להכיל בנוחות גם הורים וילדים. אתר הנופש מתהדר בבריכת שחייה גדולה עם אזור ייעודי לילדים, המאפשר לילדים להשתכשך וליהנות. בנוסף, אתר הנופש מציע מועדון ילדים עם פעילויות שונות ושירות בייביסיטר, המעניק להורים קצת זמן ראוי להירגע וליהנות ממתקני אתר הנופש. מלונות מומלצים בפוקט עם ילדים

נובוטל Phuket Kata Avista Resort and Spa

ממוקם באזור קאטה ביץ' הציורי, נובוטל פוקט קאטה אוויסטה ריזורט אנד ספא ידוע במתקנים הידידותיים למשפחות שלו. המלון כולל סוויטות מרווחות וחדרים מחוברים, המספקים מקום בשפע למשפחות. אתר הנופש מציע מועדון ילדים פנטסטי עם בריכה ייעודית, מגרש משחקים ופעילויות מאורגנות כדי לבדר את הקטנטנים. הורים יכולים ליהנות גם מהספא המפואר של אתר הנופש, ממרכז הכושר [1] וממספר אפשרויות לסעודה בזמן שילדיהם נהנים במועדון הילדים. אולי תרצה גם לעיין במדריך שלנו לפארק המים רמאיאנה כאן.

JW Marriott Phuket Resort & Spa

מלון JW Marriott Phuket Resort & Spa שוכן על חוף מאי קאו הבתולי, ומציע שילוב מושלם של יוקרה ומתקנים ידידותיים למשפחות. אתר הנופש מספק חדרי משפחה מרווחים ומעוצבים באלגנטיות, המבטיחים שהות נוחה להורים ולילדים. ילדים יאהבו את המתקנים הנרחבים של המלון, לרבות בריכת ילדים ייעודית, מועדון ילדים מלא כיף, ומגוון פעילויות כגון אומנות ואומנות ומשחקי חוץ. אתר הנופש מציע גם שירותי בייביסיטר על פי בקשה, המאפשרים להורים להתפנק בזמן מנוחה או לחקור את האטרקציות הסמוכות. כאשר בוחרים מלון בפוקט לחופשה משפחתית, חיוני לקחת בחשבון גורמים כמו בטיחות, נוחות ושירותים המותאמים לצרכי הילדים. אלו מלונות מומלצים בפוקט עם ילדים מציעים שילוב של מקומות לינה נוחים, מתקנים ידידותיים לילדים ושירותים קשובים, המבטיחים שמשפחות יוכלו ליהנות מחופשה פנטסטית ובלתי נשכחת. בין אם אתם מחפשים אתר נופש על חוף הים או מלון במיקום מרכזי, האפשרויות הללו בטוח יספקו את צרכי המשפחה שלכם, ויספקו חוויה מענגת הן להורים והן לילדים. בהיותך חובב טיולים, אולי תרצה גם לעיין במדריך שלנו להווקינג סטריט כאן. כאשר מתכננים טיול לפוקט עם ילדים, בחירת המלון המתאים היא חיונית כדי להבטיח שהייה נעימה ומהנה. מלונות מומלצים בפוקט עם ילדים המוזכרים לעיל מציעים מתקנים מצוינים, חדרי אירוח מרווחים ושירותים ייעודיים למשפחות. על ידי בחירה באחד מהמלונות הללו, תוכלו ליצור זיכרונות יפים תוך כדי חקר האי הקסום פוקט עם יקיריכם. צאו ל חופשה בתאילנד יוצאת דופן עם מדריך הטיולים בפוקט המעוצב בקפידה. גלה את האטרקציות המרתקות ביותר, למד כיצד לחסוך כסף ולהפיק את המרב מהזמן היקר שלך ביעד קסום זה.  
אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן