פארק המים רמאיאנה

האם אתה מוכן להרפתקת מים בלתי נשכחת? אל תחפשו רחוק יותר מפארק המים רמאיאנה, פארק המים הגדול בתאילנד. פארק המים הזה משתרע על שטח מרשים של 170,000 מ"ר ומציע חופשה חסרת דאגות וכיף אינסופי למבקרים בכל הגילאים, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לצעירים ולמשפחות כאחד.

פארק המים Ramayana, שהוכר כאחד מפארקי המים הטובים בעולם, זכה לשבחים רבים. בשנת 2019, הוא השיג את המיקום הראשון באסיה ודורג במקום העשירי בעולם בפרסי ה-Travelers' Choice Awards היוקרתיים של TripAdvisor. הכרה זו מדגישה את המחויבות של הפארק לספק חוויות יוצאות דופן למבקריו.

הכינו את עצמכם לחוויה מלהיבה בזמן שאתם מחליקים במורד אטרקציות מים שהובאו כל הדרך מקנדה על ידי WhiteWater West, היצרן הנודע ומוביל התעשייה באטרקציות מים. מגלשות ברמה עולמית אלו נועדו לספק רגעים מרגשים והתרגשות אינסופית.

פארק המים רמאיאנה

פארק המים רמאיאנה מתגאה במגוון מרשים של אטרקציות ושירותים. צלול לבריכת הגלים, הכוללת חוף ים באורך 160 מטר, ותנו לגלים לסחוב אתכם לחוויה מימית מרעננת.

צאו למסע מרגיע לאורך הנהר העצל באורך 600 מטר, שלם עם גלים ומפלים, ותשקע בשלווה של הסביבה. ילדים יתענגו על שני מגרשי המשחקים הייעודיים[1], המציעים הזדמנויות אינסופיות לצחוק ולהרפתקאות.

חובבי ספורט יכולים ליהנות משחייה בבריכה המיועדת לספורט ימי, הכוללת מסלול מכשולים לבדיקת כישוריהם וסיבולתם. קחו הפסקה מפעילויות המים בבר הבריכה, שם תוכלו ללגום משקאות מרעננים ולספוג את השמש.

מעבר לאטרקציות המים, פארק המים Ramayana מציע דגשים נוספים. חקור את השוק הצף, שבו אתה יכול לטבול את עצמך באווירה התוססת ולגלות אומנות מקומית, מזכרות ומטבח תאילנדי טעים.

מיקומו של הפארק מוסיף לקסמו, השוכן בתוך עמק ציורי מוקף בגבעות ירוקות ואגמים טבעיים. בקרבת מקום, תמצאו את כרמי סילברלייק המדהימים ואת ההר קאו צ'י צ'אן המלכותי, מה שמשפר עוד יותר את היופי של הסביבה.

הגישה ל-פארק המים רמאיאנה נוחה, בין אם אתם שוהים בפטאיה או מבקרים מבנגקוק. הפארק נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד מפטאיה או כ-1.5 שעות מבנגקוק, מה שמאפשר לכם לשלב בקלות ביקור במסלול הטיול שלכם.

בזמן שאתם חוקרים את פלאי תאילנד, שקול להוסיף את מפלי נא מאנג לרשימת האטרקציות שחובה לבקר בהן. מפלים עוצרי נשימה אלה הממוקמים בקוסמוי מציעים מחזה טבעי מהפנט ואווירה שלווה. טבלו את עצמכם ביופיים של מים שוצפים וירק שופע, ויוצרים חוויה בלתי נשכחת באמת.

לעוד המלצות נסיעות מרגשות ובלוגים אינפורמטיביים, הקפד לעיין במאמרים האחרים שלנו חופשה בתאילנד. גלה יעדים מרתקים, פנינים נסתרות וטיפים מועילים לשיפור חוויות הטיול שלך. אל תחמיצו את ההזדמנות לחקור את ויו פוינט 3 קופיפי, שבה תוכלו לחזות בנופים מרהיבים וליהנות מהשלווה של הסביבה שלכם. הזמינו את הטיול שלכם עוד היום וצאו למסע של הרפתקאות וגילויים.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן