מקדש וואט פהו (הבודהה השוכב)

לגלות את פלאי מקדש וואט פהו

מקדש וואט פהו, הידוע גם כמקדש הבודהה השוכב, הוא יעד חובה לכל מי שנוסע לבנגקוק. ממוקם ממש מאחורי מקדש בודהה האזמרגד, מתחם המקדשים העצום הזה תופס מקום מיוחד במורשת התרבותית של העיר. אחד מנקודות השיא העיקריות שלו הוא הבודהה השוכב מעורר כבוד, דמות ענקית המעוטרת בעלי זהב, באורך מרשים של 46 מטרים.

חוויה מרגיעה במקדש וואט פהו

בעוד תיירים רבים נוהרים לראות את הבודהה המוזהב האייקוני, חקר שאר המתחם מציע חוויה שלווה ונינוחה יותר. מומלץ לבקר בוואט פו אחרי הארמון הגדול לטיול שליו בתוך יופיו של המקדש.

מלבד המשמעות הדתית שלו, וואט פו ידועה בזכות העיסוי התאילנדי המסורתי שלו. משמש כבית ספר מוביל לעיסוי בתאילנד, המקדש מספק למבקרים את ההזדמנות להתפנק בעיסוי מרגיע של כף הרגל או הראש והכתף. העיסוי התאילנדי המסורתי שונה מעיסויים טיפוליים אחרים, המשלב תנוחות בסגנון יוגה להפגת מתחים ושיפור זרימת הדם.
מקדש וואט פו

כדי למנוע המתנה ארוכה לעיסוי, רצוי להזמין מקום מראש. הפופולריות של פעילות זו ב-Wat Pho פירושה שלעתים קרובות יש ביקוש רב להזמנות.

הבודהה השוכב המפואר

הבודהה השוכב [1] הוא ללא ספק גולת הכותרת של וואט פו עבור רוב המבקרים. עומד בגובה מרשים של 15 מטרים ומשתרע לאורך 46 מטרים, פסל הבודהה מרגיש כאילו הוצב בעדינות בגבולות בניין המקדש. רגליו, באורך 5 מטרים, מעוטרות באיורי אם הפנינה המשובחים המתארים את הלקסאנות (המאפיינים) המשמחים של הבודהה.

כתמונה נערצת, הכניסה לאולם של הבודהה השוכב מחייבת את המבקרים להסיר את נעליהם. למי שמחפש מזל טוב, רכישת קערת מטבעות בכניסה והטלתם לתוך 108 קערות הברונזה לאורך הקירות היא טקס משמעותי. לא רק שזה יוצר צליל צלצול נעים, אלא שהכסף שנתרם מופנה למאמצי השיפוץ והשימור של המקדש.

כדי להראות כבוד לטבעו הקדוש של המקדש, על המבקרים ללבוש בגדים מתאימים, להבטיח שהכתפיים והברכיים יישארו מכוסות.

האם יש לך השראה לצאת למסע לבנגקוק ולחקור את נפלאות מקדש וואט פהו? מצא את עסקאות הטיסה הטובות ביותר ותכנן את ההרפתקה שלך עם טיסות לבנגקוק, כדי להבטיח חווית נסיעה חלקה ומהנה.

לאחר ביקור קסום במקדש וואט פהו, המשיכו לחקור את התענוגות של בנגקוק בזמן השהות במלונות זולים בקוסמוי. מלונות זולים אלה בעיר הקוסמופוליטית מציעים נוחות ונוחות, והופכים את שהייתך בבנגקוק לבלתי נשכחת ומהנה.
מקדש וואט פו תאילנד

התכוננו לחוויה מעשירה בעודכם שוקעים בהיסטוריה העשירה ובפלאי התרבות של וואט פו, מקדש הבודהה השוכב. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו ליצור זיכרונות מתמשכים ולהעמיק את ההערכה שלכם למורשת ולמסורות של תאילנד.

החופשה בתאילנד המושלמת שלך נמצאת במרחק הקלקה! חקור את הבלוגים שלנו לקבלת עצות פנימיות לגבי מקומות לינה, פעילויות, מאכלים ועוד. יש לנו את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את החופשה התאילנדית שלך לבלתי נשכחת.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן