פריביליג' עזרא ביץ'

ממוקם לאורך חוף בנגראק השליו, במרחק של 1.7 ק"מ בלבד מהבודהה הגדול המונומנטלי, פריביליג' עזרא ביץ' ניצב כמקלט של שלווה ויוקרה. כולל בריכה חיצונית מזמינה וטרסת שמש, המלון מיועד למנוחה והנאה.

מסעדה באתר משפרת עוד יותר את חווית האורחים, ומגישה מבחר של מאכלים מקומיים ובינלאומיים. כפר הדייגים המפורסם ממוקם בנוחות במרחק של 5 דקות נסיעה קצרות משם.

כל חדר מעוצב בקפידה, מרוהט במלואו, ומצויד בטלוויזיה בעלת מסך שטוח כדי להבטיח לאורחים להרגיש בבית. חלק מהיחידות הולכות צעד קדימה, ומציעות פינת ישיבה – מקום מפלט מושלם לאחר יום עמוס של חיפושים. ניתן ליהנות מנופים של הים, הבריכה או הגן מחדרים נבחרים, מה שמוסיף לתחושת השלווה הכללית. לנוחות אולטימטיבית, כל החדרים מגיעים עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

בזמן שאתה נהנה מהשהייה שלך, שקול טיול יום בוילות תאי איילנד דרים אסטייט קראבי וריילי ביץ׳. מיקום ציורי זה ידוע בנופים המדהימים ובמים הצלולים שלו, מה שהופך אותו לעקיפה כדאית.

פריביליג' עזרא ביץ' מתגאה בדלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה, מוכן לסייע לאורחים בכל שעה. מתקנים נוספים של המלון כוללים אזור חוף אקסקלוסיבי ושירות השכרת רכב[1], הנותנים מענה לצרכים השונים של אורחיו.

פריבילג' חוף עזרא

האזור המקומי מציע מגוון פעילויות כמו שנורקלינג וצלילה, המושכים את מחפשי הרפתקאות. אזור צ'אוונג ביץ' התוסס נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד משם, ולמי שמגיע בטיסה, נמל התעופה של סאמוי ממוקם בנוחות במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד ממקום האירוח.

בין המתקנים הפופולריים ביותר במלון בריכת שחיה חיצונית, אינטרנט אלחוטי חינם, הסעה לשדה התעופה, מיקום על חוף הים, חדרי משפחה, חדרים ללא עישון, מכונת תה/קפה בכל החדרים, בר, אזור חוף פרטי וארוחת בוקר משובחת. .

שקול גם לחקור אזורים וחופים בתאילנד. כל אזור מציע את הקסם והיופי הייחודיים לו, ומבטיח אינספור חוויות בלתי נשכחות. שאל את הקבלה שלנו למידע נוסף והפק את המרב מההרפתקה התאילנדית שלך עם פריביליג' עזרא ביץ'.

חולמים על חופשה בתאילנד? הבלוג שלנו מציע את כל ההדרכה שאתה צריך

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן