פי פי איילנד וילג' ביץ' ריזורט

ברוכים הבאים לפי פי איילנד וילג' ביץ' ריזורט, גן עדן טרופי שיסחוף אותך מהרגליים עם התפאורה האידילית שלו. אתר נופש דמוי חלומות זה שוכן על רצועה פרטית של 800 מטר של חוף חולי לבן וטהור, המלטף על ידי הגלים העדינים של ים אנדמן בצבע טורקיז. ברחו אל המפלט השליו הזה, השוכן בינות ל-70 דונם של מטעי דקל קוקוס שופעים, חבויים בבידוד של מפרץ Loh Ba Gao בחוף הצפון מזרחי השליו של האי פי פי המדהים.

יחידות האירוח בפי פי איילנד וילג' ביץ' ריזורט הן שילוב של בונגלוס בסגנון תאילנדי מסורתי ו-12 וילות אקסקלוסיביות עם בריכה הילסייד. כל וילה מתהדרת בבריכה פרטית משלה, המציעה מקום מבודד להתפעל מהנוף עוצר הנשימה של האי. כשתצאו אל המרפסת הפרטית שלכם, הנופים המהפנטים של הסביבה ישאירו אתכם ביראת כבוד.

השירותים של כפר הנופש נותנים מענה לכל צורך ורצון. עם חמש מסעדות ושלושה ברים, תוכלו להתענג על מגוון מנות מענגות ומשקאות מרעננים. התפנקו בחוויית ספא ​​מרעננת, מצאו מזכרות ייחודיות בחנות המתנות, ותיהנו מפעילויות פנאי במרכז הבילוי.

חובבי צלילה יכולים לחקור את הפלאים התת-מימיים עם מרכז הצלילה PADI בעל 5 כוכבים, בעוד שחובבי כושר יכולים לשמור על שגרת האימון בחדר הכושר. אתר הנופש מתהדר לא אחת, אלא בשתי בריכות שחייה גדולות ומגרשי טניס[1], המציעות הזדמנויות רבות למנוחה ולבילוי.

אתר הנופש ביץ' בכפר האי פי פי

במרכז הגילוי הימי, האורחים יכולים ללמוד ממומחים על מאמצי קיימות, כולל יוזמות כמו גידול כרישים תינוקות ודגי ליצנות. פי פי איילנד וילג' ביץ' ריזורט מוקדש לשימור היופי הטבעי של האי, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים בעלי מודעות אקולוגית.

לאלו המבקשים לטבול את עצמם בתרבות המקומית, שקול לבקר במקדשים בצ'אנג מאי הקסומה, עיר הידועה במקדשים מעוררי כבוד ומורשת תרבותית עשירה. חקור את הצד הרוחני של תאילנד במקדשים הנערצים של צ'אנג מאי.

האי פי פי הוא לא רק יעד נופש מדהים אלא גם ביתו של מפרץ מאיה שנפתח מחדש לאחרונה בפארק הלאומי קו פי פי. בתור אחד האוצרות הלאומיים האמיתיים של תאילנד, יעד שובה לב זה צריך להיות ברשימת הדליים של כל מטייל.

בעודכם מסיימים את החופשה הבלתי נשכחת שלכם בפי פי איילנד וילג' ביץ' ריזורט, שקול להרחיב את החוויה התרבותית שלכם בכפר האמנים בו סאנג הכובש. לטבול את עצמך בעולם האמנות והיצירתיות בכפר המקסים הזה הממוקם בבו סאנג, צ'יאנג מאי.

עם יופיו עוצר הנשימה, האווירה השלווה והמחויבות לקיימות, פי פי איילנד וילג' ביץ' ריזורט מבטיח חווית נופש יוצאת דופן.

עקוב אחר הבלוג שלנו כדי למסע בין היופי של חופשה בתאילנד – משווקי רחוב שוקקים ועד חופים שלווים.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן