קומבו ביץ' הוטל סאמוי

וכן לאורך החופים הציוריים של חוף צ'אוונג, קומבו ביץ' הוטל סאמוי ניצב גבוה כאחד היעדים המבוקשים ביותר בגן העדן הטרופי הזה. מתגאה במגוון רחב של מתקנים מהשורה הראשונה, מלון זה מבטיח שהות בלתי נשכחת עבור אורחיו.

בזמן שקרני השמש נוצצות על המים הגרעיניים, בריכת השחייה החיצונית מזמינה אתכם לטבול מרענן תוך כדי טבילה בנוף המדהים של חוף הים. לאלו שחושקים בחיבור אפילו בסביבה השלווה הזו, אל תדאגו, שכן אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל רחבי המקום, מה שמאפשר לכם להישאר מחוברים עם יקיריכם ולשתף את הזיכרונות שלכם על חוף הים.

הנסיעה למלון היא משב רוח עם שירות ההסעות הנוח לנמל התעופה, המציע איסוף חינם בכיוון אחד מנמל התעופה של סאמוי הסמוך. עם ההגעה, תקבל את פניכם האירוח החם של הצוות, מה שיגרום לכם להרגיש ממש בבית מהרגע שאתם פוסעים רגליים בלובי.

החדרים בקומבו ביץ' הוטל סאמוי מרוהטים בטוב טעם, כל אחד מצויד במתקני נוחות מודרניים כדי לספק את צרכיכם. הכללה המענגת של מכונת תה/קפה בכל החדרים מבטיחה שתוכלו ליהנות מספל מנחם בכל שעה של היום. בנוסף, החדרים הממוזגים כוללים מקרר וטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים כדי לבדר אותך בזמן ההשבתה.

לחובבי אוכל, במלון זה יש הכל כדי להשביע את בלוטות הטעם שלכם. עם שתי מסעדות המציעות מגוון מענגים של מאכלים בינלאומיים, תוכלו לצאת למסע קולינרי מבלי לעזוב את הנכס.

מלון קומבו ביץ' סאמוי

יתר על כן, חובבי פירות ים זוכים להתענוג, שכן המנות הכוללות תפיסות טריות מהים מבטיחות פיצוץ של טעמים בכל ביס. בין אם זו ארוחת בוקר דשנה[1] כדי להתחיל את היום או ארוחת ערב מפנקת במועדון החוף, קומבו ביץ' הוטל סאמוי מבטיח חווית אוכל מענגת.

כעת, אולי אתם תוהים לגבי התעריפים וכיצד לתכנן את טיול החלומות שלכם לתאילנד. אם אתם מחפשים עסקה נהדרת לחקור את פלאי תאילנד, אל תחפשו רחוק יותר! שקול לחפש מחיר טיול לתאילנד וחשוף חבילות נסיעות פנטסטיות ליעד האקזוטי הזה.

עם סיומו של היום, הבר של המלון הוא המקום המושלם להירגע ולהתענג על מגוון משקאות מרעננים. דמיינו לעצמכם לוגם מקוקטייל טרופי בזמן שאתם צופים בשמש שוקעת מעל האופק, צובע את השמיים בפלטת צבעים תוססת.

לאלו המחפשים שנת לילה מאושרת, המלון מציע חדרים ללא עישון, מה שמבטיח סביבה שלווה ונעימה לכל האורחים.

מיקומו האסטרטגי של קומבו ביץ' הוטל סאמוי מעניק לכם גישה נוחה לאנרגיה התוססת של צ'אוונג ביץ' תוך שהוא מספק מקלט שליו למנוחה. בין אם תרצו לחקור את חיי הלילה הסואנים או פשוט להתחמם בשמש על החופים החוליים, מלון זה מציע את הטוב משני העולמות.

לפני שנסיים, הנה פינוק מיוחד למחפשי ההרפתקאות! אם אתם מחפשים את המפלט האולטימטיבי על חוף הים בתאילנד, בדוק את מלון לוטוס קוסמוי המהפנט שמבטיח יוקרה ושלווה בלב הטבע.

מלון קומבו ביץ' סמוי מציע מפלט קסום על שפת הים, המשלב נוחות מודרנית עם יופי טבעי עוצר נשימה. מהבריכה החיצונית המזמינה ועד לאפשרויות הסעודה המענגות, כל היבט של מלון זה נועד להפוך את חופשתכם בתאילנד לבלתי נשכחת.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן