או פראו ריזורט

שוכן בתוך הצמחייה הטרופית התוססת על החופים הבתוליים של או פראו, מחכה אתר נופש שהוא התגלמות אמיתית של גן עדן. מלון או פראו ריזורט מציע יחידות אירוח עם מרפסות פרטיות המשקיפות אל הים רחב הידיים, ומזמין את האורחים לעולם שבו יוקרה פוגשת את הטבע.

אפופים בניחוח המרענן של הים, תוכלו לטבול בבריכה החיצונית של אתר הנופש המשקפת את השמיים התכולים שמעל. אם אתה נוטה לעיסוקים הרפתקנים יותר, או פראו ריזורט מציע מגוון מלהיב של ספורט מים. התמכרו לריגוש של שיט בקאנו, בשלווה של שנורקלינג[1], או פשוט הירגעו על קו החוף כשהגלים מתחבטים בעדינות על רגליכם.

מעבר למים, סביבת אתר הנופש מתעוררת לחיים עם שפע שבילי הליכה ורכיבה על אופניים. כל מסלול לוקח אתכם למסע בנוף היפהפה, בו תוכלו להתפעל מהחי והצומח המגוונים המכנים את גן העדן הזה.

החדרים באו פראו ריזורט הם יותר מסתם מקום לנוח בו. החדרים הממוזגים מעוצבים עם מגע מעודן של עיצוב תאילנדי ומרוהטים בריצוף עץ, ומשדרים אווירה חמימה ומסבירת פנים. הם מצוידים בכל המתקנים המודרניים כגון אמצעים להכנת תה וקפה, מיני בר, ​​טלוויזיה עם ערוצי לוויין ונגן DVD. חדרי הרחצה הפרטיים מצוידים במייבש שיער, מה שמבטיח שהשהייה שלכם תהיה נוחה ככל האפשר.

במהלך השהייה ב-או פראו ריזורט, גלו את האוצרות הקולינריים במסעדת אתר הנופש. פתוח עד חצות, הוא מגיש מגוון של תענוגות תאילנדים ומנות בינלאומיות, הכל על רקע הים השליו.

בין אם אתם מעדיפים לאכול בפרטיות החדר שלכם או ליהנות מבריזת הערב הקרירה בפינת האוכל החיצונית, כל ארוחה מבטיחה חוויה בלתי נשכחת. אתר הנופש, המשפר עוד יותר את המסע הגסטרונומי, מתגאה במרתף יינות מצויד היטב ובבר, המקומות המושלמים להירגע לאחר יום של הרפתקאות.

אתר הנופש פראו

כדי לחקור יותר לתוך סצנת האירוח התוססת של תאילנד, שקול שהייה במלון B&B ווייט אייבורי בנגקוק. הבלוג שלנו כולל מידע נרחב אודותיו ומהווה משאב רב ערך לתכנון הטיול שלכם.

ממוקם על החוף המערבי של האי קו סאמט, אתר הנופש ממוקם בנוחות במרחק של שעה נסיעה מהעיר פטאיה ובמרחק של 2.5 שעות נסיעה מהעיר בנגקוק. זוגות, במיוחד, מעריצים את המיקום הזה, ומדרגים אותו ב-9.3 לטיול של שני אנשים.

המתקנים הפופולריים של אתר הנופש פונים לכל סוגי המטיילים. מבריכת השחייה החיצונית ועד לאפשרויות ארוחת הבוקר הנהדרות, אתר הנופש על החוף מבטיח שהות מספקת לכל אורח. הוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי משפחה, חניה פרטית, ספא ובריאות, ומגוון חדרים ללא עישון.

לפני סיום הטיול, אל תשכח לחקור את טיסות לבנגקוק, פנינה נוספת שאנו מציגים בבלוג שלנו. בין אם מדובר בנסיעה חזרה או בשלב הבא של הטיול שלכם, המידע יהיה שימושי עבור כל מטייל.

מוכנים להרפתקה קולינרית בלתי נשכחת נוספת? הבלוג שלנו חושף את סצנת האוכל התוססת של חופשה בתאילנד, משווקי רחוב שוקקים ועד מסעדות ידועות המגישות מטבח תאילנדי אותנטי.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן