מלון B&B ווייט אייבורי בנגקוק

מלון B&B ווייט אייבורי בנגקוק הוא מלון ברמת 3 כוכבים שממוקם באזור קלונג סאן של בנגקוק. המלון מציע מגוון של שירותים כולל אינטרנט אלחוטי חינם, חדרי משפחה, חדרים ללא עישון, חניה חינם, ומסעדה.

החדרים

במלון מלון B&B ווייט אייבורי בנגקוק יש 12 חדרים, ומוגשת ארוחת בוקר מגוונת (קונטיננטלית, צמחונית, אסייתית ואמריקאית). שעת הצ'ק אין למלון מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-12:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד.

מיקום

מלון B&B White Ivory Bangkok ממוקם במרחק נסיעה קצר ממגוון אטרקציות כגון גשר טקסין, אנדרטת המלך טקסין הגדול, וואט ינאווה, מרכז הקניות אידונסיאם[1], ואסיאטיק דה ריברפרונט. כמו כן, המלון נמצא במרחק נסיעה ממקומות כמו וואט ארון, מקדש השחר, ארמון מלך תאילנד, מקדש האזמרגד בודהה, וואט סאקט וקניון MBK.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אנו ממליצים לקרוא עוד על מפלי נא מאנג. זה יכול לעזור לכם לתכנן את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר.

מלון B&B White Ivory

מסעדות ובתי קפה

בקרבת מלון מלון B&B ווייט אייבורי בנגקוק נמצאים מספר מסעדות ובתי קפה, כולל סומסאק פו אוב (מדריך מישלן), בר כיריים (ICONSIAM), באן פאדהאי, מסומן היום צביעה ובר שמיים.

סיכום

מלון B&B ווייט אייבורי בנגקוק הוא מלון מצוין למי שמחפש לינה ברמה טובה בבנגקוק. המיקום המרכזי, השירותים המגוונים והחדרים הנוחים הופכים אותו לבחירה מצוינת למטיילים.

אם אתם מחפשים להמשיך לחקור את האפשרויות שתאילנד מציעה, אנו ממליצים לקרוא עוד על פארק המים רמאיאנה. תאילנד היא מקום מדהים עם המון להציע, ואנו בטוחים שתמצאו שם את החופשה שאתם מחפשים.

משתוקקים לתענוגות קולינריים? הבלוג שלנו לוקח אותך למסע גסטרונומי, בוחן את הטעמים והטעמים שמגדירים את המטבח הבלתי נשכח של חופשה בתאילנד.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן