רויאל קליף ביץ' הוטל

שוכן בתוך המובלעת האקסקלוסיבית של פטאיה, רויאל קליף ביץ' הוטל פטאיה הוא נווה מדבר המבטיח חופשות חוף יוקרתיות. אתר נופש 5 כוכבים עטור פרסים זה מהווה התגלמות של יוקרה ואלגנטיות, ומציע חדרים עם נוף מרהיב להרים או לים, מספר עצום של אפשרויות לסעודה, ובריכות חיצוניות מרובות, כל אחת מעוטרת בבר שקוע ייחודי.

ממוקם במרחק של 800 מטרים בלבד מוואט קאו פרה באט ההיסטורי, אתר הנופש מאפשר לאורחים למזג בצורה חלקה את זמן ההרפיה שלהם עם חקר תרבות. הלב ההומה של מרכז העיר פטאיה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהירה בלבד, ומספק שינוי קצב מרגש מהאווירה השלווה של אתר הנופש.

כל חדר במלון רויאל קליף ביץ' הוטל הוא מפלט של שלווה. העיצוב המודרני בסגנון תאילנדי של החדרים הממוזגים מציע שילוב ייחודי של יוקרה ונוחות. כל חדר כולל פינת ישיבה ומרפסת, המציע לאורחים הזדמנות להתענג על היופי הטבעי המדהים המקיף את אתר הנופש. יתרה מכך, הצגת ה-IPTV מאפשרת לאורחים ליהנות מסרטים בחדות גבוהה, להזמין אוכל, או אפילו לבדוק את החשבון שלהם מבלי לצאת מהגבולות הנוחים של החדר שלהם.

רויאל קליף ביץ' הוטל מעודד את האורחים לחקור את העיר התוססת פטאיה על אופניים או באמצעות שירותי הסעות המסופקים על ידי אתר הנופש. לאלו המחפשים חופשה פעילה, מועדון הפיץ באתר הנופש הוא מקום מושלם לשמור על משטר הכושר שלכם. בנוסף, המועדון כולל גם חדרי אדים וסאונה לאורחים המחפשים רגיעה והתחדשות.

מלון רויאל קליף ביץ'

בסופו של יום עמוס בפעילויות, ספא קליף ממתין לאורחים עם עיסויים מרגיעים שנועדו להצעיר את הגוף והנפש. לאלו המחפשים חוויה תרבותית סוחפת, אתר הנופש מציע שיעורי בישול במטבח תאילנדי אותנטי. כדאי מאוד לקרוא עוד על שנגרי-לה הוטל, בנגקוק בבלוג שלנו ולחוות מיזוג ייחודי של מסורת תאילנדית ושירותים מודרניים.

מזנון ארוחת בוקר דשן על רקע מפרץ סיאם היפה ממתין לאורחים בפנורמה. אתר הנופש מתגאה בכך שהוא מציע חוויות קולינריות מגוונות עם התמחויות הודיות ב-The Maharani, ותענוגות קנטונזיים[1] בארמון החרצית. לחוויית אוכל יוצאת דופן עוד יותר, האורחים יכולים להיכנס לעולם של מטבח הגורמה במסעדות עטורי הפרסים, Caprice ו-The Royal Grill.

במהותו, רויאל קליף ביץ' הוטל הוא לא רק אתר נופש, אלא חוויה שמבטיחה יוקרה, שלווה וטעימה עשירה מהתרבות והמסורת התוססת של תאילנד. כסיום מושלם לשהותכם, שקול ללמוד עוד על מקדשים בצ'אנג מאי בבלוג שלנו. מלון רויאל קליף ביץ' פטאיה הוא השער שלכם לחופשה תאילנדית בלתי נשכחת המציעה יותר מסתם שהות יוקרתית – היא מציעה חוויה שתישא אתכם הרבה אחרי שעזבתם את המקום שלו.

רוצים ללכוד עוד מהיופי של חופשה בתאילנד? הבלוג שלנו חולק טיפים לצילום, מיקומים ציוריים ונופים מדהימים כדי לעזור לך ליצור זיכרונות מתמשכים מהטיול שלך.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן