איביס סטיילס בנגקוק קוואסן ויינגטאי

מלון איביס סטיילס בנגקוק קוואסן ויינגטאי הוא מלון מודרני וצעיר בלב הקוואסן – אחד הרחובות המתוירים בבנגקוק. עם בריכה, ספא ומסעדות. מתאים למשפחות.

המיקום

מלון איביס סטיילס בנגקוק קוואסן ויינגטאי ממוקם ממש ליד הקוואסן – הרחוב הכי שוקק והכי מוכר בבנגקוק. הוא עמוס בדוכנים, בחנויות, במסעדות ובחוויות ייחודיות. במרחק 400 מטר מהמלון נמצאת הגלריה הלאומית ובמרחק 600 מטרים המוזיאון הלאומי בנגקוק. מקדש הבודהה מאמרלד נמצא ק"מ אחד מהמלון, אמרון מלך תאילנד נמצא 1.5 ק"מ משם ומרכז הקניות המוכר ואהוב MBK מרוחק 4 ק"מ, שהם נסיעה קצרה בתחבורה ציבורית. נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי ממוקם 28 ק"מ מהמלון.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את מערת ויקינג. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

המתקנים

החדרים באיביס סטיילס בנגקוק קוואסן ויינגטאי מעוצבים בסגנון צעיר, שמח וצבעוני. החדרים ממוזגים ויש בהם טלוויזיה, כספת, מיני בר, פינת ישיבה, שולחן וקומקום. חדר הרחצה הצמוד מודרני גם הוא ומאובזר במגבות רכות, מוצרי רחצה ומייבש שיער. הקוואסן מוכר כרחוב סואן במיוחד אבל זאת לא בעיה, כי החדרים אטומים לרעש וניתן לישון בקלות ובלי להרגיש בהמולה מסביב.

אם אתם מטיילים עם הילדים, תוכלו גם להתארח באיביס סטיילס בנגקוק קוואסן ויינגטאי. במלון חדרים שמתאימים לשלושה וארבעה אורחים. הילדים יוכלו ליהנות מערוצים המתאימים לגילם בחדרים וממנות שהם יאהבו במסעדות המלון.

ב תוכלו להתחבר לרשת האינטרנט האלחוטית של המלון ולגלוש חופשי. מעולה אם אתם מגיעים למלון ישר מהשדה ועדיין לא דאגתם לכרטיס SIM מקומי.

איביס סטיילס

האוכל

באיביס סטיילס בנגקוק תוכלו להתחבר לרשת האינטרנט האלחוטית של המלון ולגלוש חופשי. מעולה אם אתם מגיעים למלון ישר מהשדה ועדיין לא דאגתם לכרטיס SIM מקומי.

העושר הקולינרי ברחוב Kwasen הוא עצום, אבל אם תרצו לשבת במסעדה במקום להזמין משהו מדוכני רחוב – איביס סטיילס בנגקוק קוואסן ויינגטאי מציעה שתי מסעדות שונות ואיכותיות: "Straits Bakery" הוא בית קפה בסגנון צרפתי שמציע מאפים טריים לאורך כל היום וכן מגוון כריכים וקפה; "סטריט ביסטרו" ובר הוא המקום לארוחה קצת יותר רצינית ושם תמצאו מנות מקומיות, אוכל בינלאומי וגם בר מאובזר, בו תוכלו ללגום משקה בערבים וליהנות מהמוזיקה שמנגן התקליטן[ 1].

הפעילויות

במלון נערכות מדי פעם הופעות חיות וניתן גם להשתתף בערבי קריוקי וערבי סרטים שמתקיימים במקום. אפשרות אחרת היא להצטרף לאחד מסיורי הפאבים שהמלון מארגן.

הקבלה במלון מאוישת 24 שעות ביממה ויהיה מי שיקבל את פניכם לא חשוב מתי אתם מגיעים או מתי אתם ממריאים. תוכלו גם לאחסן את המזוודות במידת הצורך ואפילו להמיר למטבע מקומי. מעבר לכך, יש במקום דלפק תיירות בו תוכלו לקבל את כל המידע שצריך על בנגקוק, לשמוע על אטרקציות ולשריין מקומות.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבדוק את מלון סשא’ס אונו בנגקוק. תוכלו למצוא מידע נוסף על המקום בבלוג שלנו.

מחפשים גן עדן בחופשה בתאילנד שלכם? הבלוג שלנו חושף את החופים האידיליים, המים הצלולים ואתרי הנופש המפוארים שיובילו אתכם לאושר צרוף.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן