מלון ד'ה סורין פוקט

ברוכים הבאים לסיקור שלנו עלמלון ד'ה סורין פוקט, אתר הנופש המפואר בפוקט. אם אתם מחפשים את החופשה המושלמת, אתם יכולים להפסיק לחפש. הוא המקום שאתם צריכים לראות.

מיקום ונגישות

Hotel D'Sourin Phuket ממוקם באזור צ'יאנג טלאי, פוקט, ומציע לאורחיו נוף מרהיב של הים. המקום נמצא במרחק קצר מפלאזה סורין ובמרחק נסיעה ממקדש באנג טאו, לאם סינג, פוקט אדוונצ'ר מיני גולף[1] וסופרמרקט טסקו לוטוס צ'יאנג טאליי. בנוסף, ישנן אטרקציות נוספות בסביבה כגון וואט פראטונג, אנדרטת שתי הגיבורות, אצטדיון האגרוף של פאטונג, גן קארטינג-קארטינג והפארק הלאומי Khao Phra Thao.

אם אתם אוהבים את החוף, אתם תהלכו על החופים הקרובים: חוף פאנסיה, חוף סורין, חוף אננס, באנג טאו ביץ' וחוף לאם סינג. כל אחד מהם מציע חוויה ייחודית של חוף ים טרופי.

אז אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת בתאילנד, אל תחמיאו לעצמכם וקראו עוד בבלוג שלנו על הדולפינריום של פטאיה.

מלון ד'סורין פוקט

שירותים ומתקנים

מלון ד'ה סורין פוקט מציע לאורחיו מגוון של שירותים ומתקנים, כולל שתי בריכות שחייה, אינטרנט אלחוטי חינם, מרכז בריאות וספא, אמצעים להכנת תה/קפה בכל החדרים ובר. בנוסף, מוגשת ארוחת בוקר צמחונית, ללא גלוטן, אסייתית או מזנון (בופה). המקום מציע 103 חדרים, כך שתמיד תוכלו למצוא מקום.

שעת הצ'ק אין מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט היא ב-12:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה, אך לא ניתן להכניס חיות מחמד.

הזמנה ומחירים

המחירים במלון ד'ה סורין פוקט משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר, אך באופן כללי הם מאוד תחרותיים. כדי להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו.

אז אם אתם מתכננים חופשה בתאילנד, אל תשכחו לבדוק את מלון ד'ה סורין פוקט. ואם אתם מעוניינים לגלות עוד על המקום, אל תחמיאו לעצמכם וקראו את ספארי הלילה של צ'אנג מאי בבלוג שלנו.

מחפשים הרפתקאות מחוץ לשבילים? הבלוג שלנו לוקח אותך למסע לגילוי מפלים נסתרים, איים מבודדים ואוצרות פחות מוכרים לחופשה בתאילנד יוצאת דופן.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן