מאליבו ביץ' קופנגן

חווה את גן העדן במאליבו ביץ' קופנגן

בריחה נופית במפרץ Chaloklum

שוכן במפרץ Chaloklum היפה במאליבו ביץ' קופנגן מזמין אתכם לגן עדן טרופי. מציע בונגלוס מקסימים עם מרפסות מרווחות וגישה ישירה לחוף פרטי, מקום מפלט שליו זה מספק מפלט שליו מחיי היומיום. בין אם תרצו להירגע ליד הבריכה החיצונית או לחקור את הסביבה המדהימה, Malibu Beach Bungalows מציע חוויה שאין שני לה.

לינה ושירותים

כל בונגלו במלון Malibu Beach Bungalows מעוצב בקפידה עם עיצוב בסגנון לאנה וריהוט עץ אלגנטי. מוקף בגנים טרופיים שופעים, האורחים יכולים לבחור מבונגלוס המצוידים במאוורר או במיזוג אוויר, שלכולם יש חדר רחצה צמוד.
חוף מאליבו קופנהגן

להירגע עם טבילה בג'קוזי או להתפנק בעיסוי מרגיע[1] במאליבו ביץ' קופנגן. לאלו המחפשים הרפתקאות, דלפק התיור והנסיעות באתר מארגן פעילויות מרגשות, לרבות טיולי פילים, רכיבה על סוסים וצלילה. חקור את היופי הטבעי של קופנגן או פשוט להתפנק בנוחות של המפלט הזה על חוף הים.

מוכנים לחוות את היופי הקסום של מאליבו ביץ' קופנגן? גלה את אפשרויות הטיסה הטובות ביותר וצא למסע שלך לגן עדן עם טיסות לבנגקוק. הבטיחו כרטיסים והתכוננו לחופשה בלתי נשכחת בקופנגן.

תענוגות קולינריים ונגישות

לספק את התשוקה הקולינרית שלך במסעדת Malibu Beach, המציעה מגוון של מנות תאילנדיות ובינלאומיות. עם התמקדות מיוחדת בארוחות ברביקיו וקוקטיילים בעלי מבנה מקצועי, מסעדה זו על חוף הים מגישה טעמים מענגים עם צד של נופים עוצרי נשימה.

הגעה אל מאליבו ביץ' קופנגן נוחה, שכן היא נמצאת במרחק של שעה בלבד מקוסמוי. נגיש במונית ובסירה, גן העדן הטרופי שלכם מחכה לכם, עם כל השירותים כדי להבטיח שהות בלתי נשכחת.

מתכננים לחקור יותר מתאילנד? הארך את המסע שלך ותיהנה מלינה במחיר סביר עם מלונות זולים בקוסמוי. חווה נוחות ונוחות כשאתה מגלה את הנופים היפים והתרבות התוססת של המדינה הקסומה הזו.
חוף מאליבו

Malibu Beach Bungalows במפרץ Chaloklum בקופנגן מציעים שילוב מושלם של רגיעה והרפתקאות. בין אם נהנים מיום על שפת הבריכה, מסיירים באטרקציות הסמוכות או אוכלים ליד הים, נכס זה על חוף הים מבטיח חופשה שתוקיר

מרחובות עיר שוקקים ועד נסיגות שלווה באיים, חופשה בתאילנד כוללת הכל. צלול לבלוגים האינפורמטיביים שלנו ומצא המלצות מותאמות אישית, פריצות לנסיעות וסיפורים מעוררי כבוד

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן