באניאן טרי פוקט

ממוקם על האי היפה פוקט, באניאן טרי פוקט הוא אתר נופש בדירוג 5 כוכבים המייצג שילוב מושלם של שלווה, יוקרה ואירוח תאילנדי. אתר נופש ציורי זה, הממוקם במיקום מצוין קרוב למוקדי הבילוי התוססים של האי, אתרי הדרך ההיסטוריים ואתרי התרבות, מציע אווירה שלווה ללא תחרות המבטיחה חווית נופש שאין שני לה.

עם הגעתכם לנמל התעופה הבינלאומי של פוקט, תהיו במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד מהיעד. לנוחיותכם, תוכלו להשתמש בשירותי ההסעות של אתר הנופש, הזמינים תמורת תשלום סמלי, או לבחור בתחבורה ציבורית ולאחר מכן להשתמש בשירות ההסעות של האתר לאורחי המלון. לאלו שיוצאים למסע זה עם רכבם הפרטי, אתר הנופש מציע חניה פרטית מאובטחת חינם ללא צורך בהזמנות מראש.

ככל שתעמיקו בשהותכם, אפשרויות הסעודה המעולות של אתר הנופש לא יצליחו להרשים. עץ הפיקוס Phuket מציע ארוחת בוקר רב-תכליתית בסגנון מזנון עם שילוב מרתק של טעמים אירופאים ואסייתים[1].

עבור אלה עם הגבלות תזונתיות, הם נותנים מענה לבקשות מיוחדות כולל אפשרויות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן. היוקרה של ארוחת בוקר שנשלחת לחדר שלך או הסיכוי לארוחת ערב תוססת בבר ובמסעדה שבאתר מוסיף לחוויית האוכל ההוליסטית.

חקור גם את הקסם של מלון ספא סנטרה קום פאיה צ’אנג מאי לאחר גילוי נפלאותיו של עץ הפיקוס. זו עוד פנינה נסתרת של תאילנד ששווה לחוות. בקר בבלוג שלנו לקבלת תובנות נוספות על מקום מפלט מפואר זה.

עץ פוקט

ברגע שתיכנסו למקום האירוח, תמצאו את עצמכם אפופים בחמימות המסורת התאילנדית, באדיבות ריהוט העץ שנבחר בקפידה והעבודות התאילנדיות המרשימות המעטרות את החלל. 135 חדרי האירוח היוקרתיים של בניאן טרי הם לא פחות ממקלטים מודרניים ומאובזרים היטב.

כל וילה, מוקפת בגנים ירוקים מוריקים, מארחת בריכת סילון, המציעה מרחב אינטימי ומבודד למנוחה. החדרים, נקיים ואטומים לרעש, כוללים שירותים כגון מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח עם גישה לערוצי ילדים, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומטבחון.

אפשרויות הלינה נעות מחדרים זוגיים ועד חדרי משפחה שיכולים לאכלס עד 7 אנשים. אם אתם מחפשים חוויה אפילו יותר יוקרתית, בחרו בחדרים המשודרגים עם מיטה גדולה יותר, חדר שינה נוסף, בריכה פרטית וכולל חבילות נופש שונות. עבור קורטוב נוסף של שפע, אתר הנופש אפילו מציע חדרי VIP מפוארים.

לפנאי ובידור, עץ הפיקוס לא מאכזב. אופניים חינם לטיולי יום, שירותי השכרת רכב וסיורים באי נותנים מענה לנשמות השואפות להרפתקאות, בעוד שהחוף הפרטי, מגרשי הטניס והגולף, ובריכת השחייה הפתוחה כל השנה מבטיחים מנה של כיף והרפיה.

לאחר יום הרפתקני, תוכלו להירגע בספא של אתר הנופש או להתפנק עם התענוגות הקולינריים שלו המתפרשים על פני מאכלים מ

פוקט

גוונים כגון תאילנדי, מקסיקני, אמריקאי ויפני, המוגשים ב-5 המסעדות הנבדלות של אתר הנופש.

כדי לחקור עוד ממה שיש לתאילנד להציע, בקר בארץ’ 39 מינימל ארט אנד קראפט, מקום מפלט ייחודי ומינימליסטי שכדאי לגלות. צלול לתוך הבלוגים שלנו כדי לקבל הצצה למקומות פנטסטיים אחרים בתאילנד.

באניאן טרי פוקט, ששופץ לאחרונה וחלק מרשת מלונות יוקרה מפורסמת, מייצג לא רק שהות מפוארת אלא גם מצטיין בגישה שלו לשירות לקוחות. הצוות המקצועי שולט בשבע שפות וזמין מסביב לשעון כדי לתת מענה לכל צורך שלכם. החל מהזמנת כרטיסים לתחבורה ציבורית ולסיורים באי ועד לניקיון יומי ואפילו לשירותי דואר, הם מכוסים הכל.

היכנס לעולם של יוקרה ושלווה. בואו ל-עץ הפיקוס וצפו במיזוג המושלם של יוקרה מודרנית ואירוח תאילנדי מסורתי. שהייה באתר הנופש הזה היא לא רק חופשה – היא התחדשות החושים, הרפתקה של הנפש, ובריחה מהשגרה.

מחפשים לצאת לחופשה מלאה בהרפתקאות, רגיעה וטבילה תרבותית? אל תחפש יותר מתאילנד. סדרת הבלוגיםהענפה שלנו בנושא חופשות בתאילנד נועדה לעורר השראה ולהדריך אותך במסע שלך דרך היעד המדהים הזה.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן