מלון ספא סנטרה קום פאיה צ'אנג מאי

אתר הנופש והספא מלון ספא סנטרה קום פאיה צ'אנג מאי, חלק מקולקציית הבוטיק האקסקלוסיבית של Centara, הוא פנינה נסתרת החבויה בלב אזור צ'יאנג מאי, ומציעה פרוסת גן עדן למטיילים בעלי אבחנה. מקום מפלט 4 כוכבים אידילי זה לוכד בצורה מושלמת את תמצית המורשת התרבותית העשירה של צ'יאנג מאי תוך שהוא משלב אותה בצורה חלקה עם יוקרה ונוחות מודרניים.

מרגע הגעתכם, תועברו אל מקלט של שלווה, החל מנוף שופע וטרופי המקיף את אתר הנופש. אתר הנופש שלנו בסגנון הבוטיק[1] כולל 85 חדרים מאובזרים באלגנטיות, כל אחד מהם מקלט שנועד לנוחיותכם ולהרגעה. יחד עם חדרי משפחה מרווחים ומדיניות קפדנית ללא עישון, החדרים שלנו מגיעים עם אינטרנט אלחוטי חינם כך שתוכלו להישאר מחוברים עם יקיריכם או לעבוד, כפי שאתם מעדיפים.

התחילו את היום עם מגוון טעים של אפשרויות אמריקאיות ומזנון ארוחת בוקר, המוגשות באתר הנופש. צלול לבריכת השחייה המרעננת שלנו כדי לנצח את החום הטרופי, או להירגע עם משקה קריר מהבר שלנו.

הליכה קצרה או נסיעה קצרה תביא אתכם לכמה מציוני הדרך המדהימים ביותר באזור צ'אנג מאי. ממוקם במרחק של 0.9 ק"מ בלבד מתחנת האוטובוס של צ'יאנג מאי, אתר הנופש והספא Centara Khum Phaya מציע גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות של העיר.

כדי לגלות עוד על המקום שמסביב, קחו הפסקה מהתרווחות על שפת הבריכה וצאו למסע אל חופשה בקו סאמט. זה יאפשר לכם לחוות באמת את העושר של התרבות והמסורת התאילנדית, מה שהופך את שהותכם באתר הנופש שלנו לבלתי נשכחת עוד יותר. התעמק בפוסטים בבלוג שלנו הכוללים מדריך מקיף על מה לעשות, לראות ולאכול בקו סאמט.

מלון ספא סנטרה קום פאיה צ'יאנג מאי

שוק הלילה של צ'יאנג מאי, שער Tha Pha, שער צ'אנג פואק, אנדרטת שלושת המלכים ושוק צ'אנג פואק נמצאים כולם ברדיוס של 4.2 ק"מ. הקרבה של אתרים אלו מבטיחה שתוכלו להתמכר לחיפושים ספונטניים ללא הלחץ של נסיעות למרחקים ארוכים. להנאתכם הקולינרית, מסעדת Wake Up המומלצת ביותר היא ביקור חובה במהלך שהותכם.

הצ'ק-אין באתר הנופש והספא Centara Khum Phaya מתחיל בשעה 15:00, והצ'ק-אאוט הוא בשעה 12:00, מה שנותן לכם מספיק זמן ליהנות מהמתקנים והשירותים שלנו במלואם. אנו מקדמים בברכה ילדים בכל הגילאים אך שימו לב כי אין להכניס חיות מחמד לאתר הנופש שלנו.

כדי להבטיח את מקומכם בגן עדן טרופי זה, אנו ממליצים בחום להזמין בהקדם האפשרי. למה לחכות כדי לחוות את האולטימטיבי של יוקרה תאילנדית?

לבסוף, אם אהבתם את הקסם והאווירה של מלון ספא סנטרה קום פאיה צ'אנג מאי, חקור גם את קולקציית מלון גלאם האביטט פוקט שלנו, הידועה בשירותים ברמה עולמית ובחוויות חופשה בלתי נשכחות. בקר בבלוג שלנו כדי לקרוא עוד על גלאם בית גידול וכיצד הוא יכול לספק את הרקע המושלם לחופשת החלומות הבאה שלך.

גלו עולם חדש של יוקרה ונוחות עם מלון ספא סנטרה קום פאיה צ'אנג מאי אוסף. להזמין עכשיו!

רוצים לטייל עמוק יותר? הבלוג שלנו חופשה בתאילנד הוא הדרכון שלך ליעדים מחוץ למסלול, טיפים לטיולים וסיפורים מרגשים. אל תפסיק עכשיו – קרא עוד ותדלק את תאוות הנדודים שלך!

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן