בילויים וחיי לילה בבנגקוק

בנגקוק, בירת תאילנד, היא עיר שלעולם לא נרדמת. היא מושכת תיירים מכל רחבי העולם, ובכלל זה גם לא מעט ישראלים, והיא נחשבת לאחת מהבירות הנבקעות ביותר בעולם. עבור חלק מהמטיילים והמנופשים היא נקודת עצירה קצרה ליום, שניים או שלושה ימים, בדרך ליעדים אחרים במדינה, ועבור אחרים היא יעד לתקופה ארוכה, רק כדי לחוות את כל השפע שהיא מציעה. 

יש משהו מאוד מיוחד בבנגקוק, שהופך אותה ליעד שאסור לפספס. הוא משלב, ובצורה מושלמת, בין מזרח למערב ומביא את התרבות המקומית היפה שלו לקדמת הבמה. תוכלו למצוא בבנגקוק, בכל שעה ביום, מה לראות ומה לעשות, ואם אתם "חיות מסיבות" ואוהבות בידור, בילויים וחיי לילה בבנגקוק הוא היעד המושלם עבורכם.

בילויים וחיי לילה בבנגקוק

תרבות הבילויים והחיים הליליים בבנגקוק היא בדיוק כמו העיר עצמה: חיה, רועשת, צבעונית ומאוד מיוחדת. מקומות הבילוי בעיר "מתעוררים" כבר בשעות הערב המוקדמות ונשארים פעילים עד שעות הקטנות של הלילה (או הבוקר). 

בידור וחיי לילה בבנגקוק

כל אחד יוכל למצוא את מה שמעניין אותו, בכל הקשור לבילויים ולחיי הלילה של העיר. ישנם המקומות המרובים ברעש והמולאים באנשים, וישנם השקטים והמרגיעים. בכל מקרה, זו הזדמנות נהדרת לקחת הפסקה, לספוג את האווירה האמיתית של העיר לאחר החשיכה, ליהנות ממשקאות טובים, מוזיקה וגם להכיר אנשים חדשים.

אתה יכול גם לבקר בבלוג "אתה יכול גם לבקר בבלוג קפיצת באנג’י בקוסמוי שלנו לחוויה מרגשת יותר

אזורי הבילוי הבולטים בעיר

רחוב קאו סאן, הידוע גם כמרכז התיקים הבלתי מעורער, הוא המקום שאליו מגיעים הרבה צעירים מכל העולם, שמחפשים לינה זולה, אוכל זול וכמובן גם אלכוהול זול. זהו רחוב חי וצבעוני מאוד, שפעיל במשך כל שעות היום, ואף יותר לאחר החשיכה.

 אם אתם רוצים לפגוש אנשים מכל העולם, למצוא מקומות בילוי יחסית זולים וליהנות מהאווירה המקצועית, זהו המקום הנכון עבורכם לעצור. אלה שמקום האירוח שלהם אינו שם ורוצים לבוא לאזור כדי ליהנות מכל מה שיש לו להציע, במה שקשור לחיי הלילה שלו, הרכבת המונעתהקרובה ביותר, ה-BTS, היא בתחנת סיאם ובתחנת האצטדיון הלאומי. מתחנות אלה אפשר לקחת מונית ישירה לקאו סאן, שמשמעה נסיעה יחסית קצרה של רק 20 דקות אם אין תנועה.

אזור נוסף, שהוא גם מרכז של בילויים וחיי לילה שלא מאכזבים, הוא סוקומוויט. עבור אוהבי המסיבות והפעולה, הוא נחשב ליעד שלא כדאי לפספס והוא מתאים גם לכל מצב רוח ולכל טעם. חיי הלילה שלו כוללים כמעט כל אפשרות שאפשר לדמיין, מברים, שנמצאים על גגות הבניינים, מועדונים עם מוזיקה רועשת וכמות אלכוהול כמעט בלתי נגמרת עד למועדונים מנצנצים, שיש להם קוד לבוש מאוד, מאוד מסוים.
חיי לילה בבנגקוק

 אם אתם רוצים למסיב עד שעות הקטנות של הלילה, עליכם ללכת שם. כדי להגיע לסוקומוויט עליכם לקחת את הרכבת המונעת, ה-BTS, שעוברת לאורך כל אורכה.

רחוב סילום משמש היום כ"נפח" של תאילנד ובלילה הוא נחשב לאחד האזורים האופנתיים ביותר. הוא מציע לילה מספק וחוויה מאוד משנה חיים, המתאימה לכל טעם ולכל כיס. יש מסעדות מצוינות, ברים עם מוזיקה חיה, מקום שמציע מוזיקה מגוונת ואפילו מקומות שמציעים הופעות חיות. כמו כן, ישנם מספר רב של מקומות המציעים מוזיקה אלקטרונית[1], שהם מהמקומות הטובים ביותר בעיר למסיבות אינסופיות.

סיום

בנגקוק היא עיר שלעולם לא ישנה, ​​היא מציעה למבקריה את חווית הבילוי המושלמת. תרבות בילויים וחיי לילה בבנגקוק מגוונת ומרתקת, הם מציעים לכל אחד משהו שיהיה בדיוק לטעמו. אז אם אתם מתכננים לבקר בבנגקוק, אל תשכחו לשים את

אם אתה רוצה להירגע, בקר בבלוג שלנו על חופים בקופנגן

מחפשים את המדריך האולטימטיבי לתכנון חופשה בתאילנד החלומות שלכם? בבלוג שלנו יש את כל הטיפים וההשראה שאתם צריכים כדי להפוך את הטיול שלכם לבלתי נשכח באמת.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן