השכרת רכב בקוסמוי

רבים מגיעים לקוסמוי בשביל החופים, הרוגע, והשקט שאפשר למצוא אותו מול הגלים. אך חופשה בקוסמוי לא מוכרחת להיות רק בטן גב. אם אתם רוצים לנצל את החופשה לטייל בין האתרים השונים ולנסוע סביב האי, השכרת רכב בקוסמוי יכולה להיות האפשרות המתאימה בשבילכם.

מציאת הרכב המתאים

מי שבוחר באפשרות של השכרת רכב בקוסמוי ימצא כמה חברות השכרת רכבים גדולות וגם כמה קטנות. מומלץ מאד לפנות לאלו הגדולות והמוכרות, מה שמבטיח מקצועיות, מגוון רחב של אפשרויות וגם אמינות. בחברות השכרת הרכבים הגדולות והבולטות באי יש מבחר רחב מאד של רכבים. יש רכבים אוטומטיים קומפקטיים של הונדה וטויוטה וגם רכבי סוזוקי 4X4.

השכרת רכב בקוסמוי

נהיגה בקוסמוי

הנהיגה בקוסמוי, כמו בכל מקום אחר בתאילנד, היא בצד שמאל של הכביש. דלק לרכב[1] ניתן למצוא בתחנות הדלק ואם תרצו לקנות בדוכנים, בצד הדרך, בקבוקי ליטר של דלק, אם כי אלו יהיו יקרים. חניה חינם אפשרית, נצפה בקוסמוי, ובמיוחד ליד כבישים ראשיים.

השכרת קטנוע בקוסמוי

השכרת קטנוע ברחבי קוסמוי הוא עניין שבשגרה ואפשר לראות לא מעט כאלה לאורך כל השנה. מכיוון שמדובר במדינה קצת שונה, בנהיגה בצד שמאל של הכביש ובחשיפה רבה, השכרת קטנוע באי מומלצת לבעלי ניסיון וכמובן לבעלי רישיון תואם.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אנו ממליצים לקרוא עוד על מלונות מומלצים בקאו לאק. זה יכול לעזור לכם לתכנן את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר.

סיכום

השכרת רכב בקוסמוי היא אפשרות מעולה למי שרוצה לחוות את האי באופן מלא ולהכיר את המקומות המרתקים שהוא מציע. עם זאת, חשוב לזכור שהנהיגה בתאילנד שונה מהנהיגה שאנו רגילים אליה, ולכן חשוב להכין את עצמך היטב לפני שאתה יוצא לדרך.

אם אתם מחפשים להמשיך לחקור את האפשרויות שתאילנד מציעה, אנו ממליצים לקרוא עוד על מלון סנטרה גרנד ביץ‘ קראבי וריילי ביץ׳. תאילנד היא מקום מדהים עם המון להציע, ואנו בטוחים שתמצאו שם את החופשה שאתם מחפשים.

חופשה בתאילנד קורא בשמך? חקור את הבלוג שלנו עבור סודות פנימיים, אבני חן נסתרות והמלצות מומחים כדי להבטיח מסע מדהים.

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן