בלו אושן סוויט

דמיינו שאתם מחובקים במרחב התכלת של האוקיינוס, הלחישות המרגיעות של הגלים מהדהדות באוזניכם. זו החוויה שמחכה לכם בבלו אושן סוויט, מפלט של שלווה המספק את כל צרכי המשפחה שלכם.

מקלט נופש זה בולט עם מגוון שירותים ידידותיים למשפחות, שעיקרם ביניהם היא בריכת ילדים. כאן, הילדים הקטנים שלכם יכולים להשתובב בבטחה במים תחת שמש הקיץ, וליצור זיכרונות שנמשכים לכל החיים. אבל זו רק ההתחלה של הכיף בבלו אושן סוויט.

בנוסף לבריכות, הסוויטה מצוידת במטבח מלא המצויד בכלי בישול, כלי אוכל, כלים, מקרר בגודל מלא, כיריים ומיקרוגל. מושלם להקציף את הארוחות האהובות על המשפחה שלך כשאתה לא חוקר את הסצנה הקולינרית המקומית.

כדי להפוך את השהות שלכם לנוחה עוד יותר, בלו אושן סוויט מצויד היטב עם השירותים הפופולריים ביותר. מהבריכה ועד לאח הנעים, כל פרט טופל. כדי להבטיח את החיבור המתמיד שלך לעולם הדיגיטלי, אנו מספקים אינטרנט אלחוטי חינם לכל האורחים, ויש מיזוג אוויר לנוחיותך, המבטיח שהות נעימה ללא קשר לעונה.

שירותי החניה ושירותי הכביסה הכלולים מוסיפים לנוחות השהות שלכם, עם מתקן חניה עצמית באתר העומד לרשותכם. החלל החיצוני העצום של הסוויטה מושלם להנאה מקפה בוקר מואר[1] או משב רוח מרגיע של ערב. ניקיון הבית היומי ידאג למרחבי המגורים שלכם, ויבטיח סביבה נקייה ונוחה בכל יום.

סוויטת אושן כחול

אבל הבלו אושן סוויט הוא יותר מסתם המתקנים שלו, מושכים ככל שיהיו. זה על החוויה שמחכה לך ממש מעבר לדלתותיו. ממוקם במרחק של זריקת אבן מחוף מהפנט, תוכלו לבלות את ימיכם בבניית ארמונות חול, לשחות בים או פשוט להתחמם בשמש.

במקום תמצאו שירותי בריכה וספא הנותנים מענה לצרכי הרפיה שלכם. התפנקו עם עיסוי מרגיע, פנקו את עצמכם במניקור ופדיקור, או בלו את היום ליד הבריכה החיצונית. הכל נועד להפוך את השהות שלכם למרגיעה ומהנה ככל האפשר.

להרפתקאות נוספות, שקול לחקור את אטרקציות בקאו לאק. הסיוע שלנו בסיורים ובכרטיסים עומד לרשותכם כדי לעזור לכם לתכנן את הטיולים הטובים ביותר. הקפד לקרוא עוד על אלה בבלוג שלנו, שבו אנו חולקים עצות פנימיות ודגשים.

כל חדר במלון בלו אושן סוויט מגיע עם מצעים, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מגבות, סבון ושמפו. חללי המגורים מתהדרים באח ובמסכי חלונות, בעוד שאפשרויות הבידור כוללות טלוויזיית LCD עם ערוצי פרימיום. הסוויטה מציעה גם חללי עבודה למחשב נייד לנוסעי עסקים ומרפסות או טרסות לנשימה של אוויר צח מבלי לצאת מהחדר.

לפני שהשהות שלך מסתיימת, הקפד לבקר במפלי פאלה יו, עוד גולת הכותרת שאנו מציגים בבלוג שלנו. זה פינוק לחושים שלא תרצו לפספס.

סוויטת אושן

כהערה אחרונה, האוקיינוס הכחול מחויב לנגישות. אנו מציעים שירותי מעלית ואזורי עישון ייעודיים, כאשר הסוויטה נגישה לכיסא גלגלים, אם כי עם מגבלות פוטנציאליות. כל השירותים הללו ועוד הם מה שהופכים את Blue Ocean לחופשה מושלמת עבור משפחות, זוגות ומטיילים בודדים כאחד.

מתכננים חופשה משפחתית נוספת? הבלוג שלנו מספק מסלולי טיול ידידותיים למשפחות, פעילויות מהנות והמלצות למקומות לינה הנותנים מענה לצרכים של כל בני המשפחה במהלך החופשה בתאילנד.

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן