מפלי פאלה יו

חווית הביקור במפל מפלי פאלה יו

מפל מפלי פאלה יו הוא אחד מהאתרים הטבעיים המרהיבים ביותר בתאילנד. המפל, שנמצא במרחק של כשעה וחצי נסיעה מהואה אין, בפארק הלאומי Kaeng Krachan, הידוע כשמורת הטבע הגדולה והמרשימה ביותר בתאילנד כולה.

המסע אל המפל

המסע אל מפל פאלאו יו [1] הוא חוויה בפני עצמה. כבר במהלך הטיול למפלים ניתן להתרשם מיופיו של האזור הכפרי המקסים והמיוחד של תאילנד, חוות ושדות אננס והרים מרשימים ברקע, לכיוון בורמה.

אם אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבקר במפל המרהיב הזה. ובזמן שאתם שם, אל תשכחו לבדוק את מלון בי האפי פוקט. תוכלו למצוא מידע נוסף על המלון בבלוג שלנו.

נופל

המפל והסביבה

מפל מפלי פאלה יו מורכב מ-16 מפלסים. הטיפוס עד המפלס החמישי קל יחסית, אך כדי להגיע אל המפלסים הגבוהים יותר, נדרש כושר גופני גבוה, בשל הצורך בטיפוס מעל לסלעים. זוהי הזדמנות להשתכשך במי הבריכות והנחלים, המגיעים ישירות עד למפלס העליון.

השביל שלוקח את המטיילים לאורך חמשת מפלסי המפל הראשונים הוא שביל מסומן. הוא מציע טיול יפהפה לאורך הנהר, העובר בין עצים וסלעים וכולל חבלים, המקלים על המטיילים ומחוברים ישירות אל העצים.

החיים הפראיים במפל

אינספור בעלי החיים שבפארק, ובסמוך למפלים, מוסיפים לא מעט לאווירה והם תפאורה מושלמת, הן מבחינת המראה והן מבחינת הצלילים. קשה שלא להבחין בהמוני הפרפרים הצבעוניים, בקופים הרבים שחיים במקום ובצמחיית הג'ונגל הייחודית.

אחרי ביקור מרהיב במפל, אל תשכחו לבדוק את הווקינג סטריט. תוכלו למצוא מידע נוסף על הרחוב בבלוג שלנו.

סיכום

מפל מפלי פאלה יו הוא אחד מהאתרים המרהיבים ביותר בתאילנד. הוא מציע למבקרים חוויה מרהיבה של טבע, חיים פראיים ואמנות. אני אתם מתכננים לבקר בתאילנד, אל תחמיאו לבקר במפל המרהיב הזה.
מפלי פלאו

חולמים על חופשה בתאילנד המשלבת יופי טבעי, היסטוריה עשירה ואירוח שאין שני לו? תאילנד היא התשובה! הבלוג שלנו הוא המפתח שלך לפתיחת הנפלאות של היעד הכובש הזה. חקור את הערים התוססות, הירגע על חופים בתוליים, והתענג על מאכלים טעימים תוך כדי התעמקות בתוכן הסוחף שלנו. התכוננו למסע בלתי נשכח אל ארץ החיוכים!

 

אורי פרידמן

אורי פרידמן

מייסד האתר "חופשה בתאילנד"

× וילות בקו סמוי להשכרה
דילוג לתוכן